  • 11. Data: 2013-04-26 18:15:12
    Temat: Re: 14 BGB odst pienie od umowy WEBsecurity24
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-26 16:40, Robert Tomasik pisze:

    > I bardzo słuszna strategia. Unika się wielu kłopotów.

    Niestety, także umykają "okazje".
    Np. rok temu negocjowałem warunki dalszego używania karty kredytowej
    BZWBK ("bo jak mnie nie zachęcicie, to rezygnuję z tej karty") no i
    dostałem - zamiast płacić parędziesiąt zł opł. rocznej za kartę dostałem
    3% MoneBack, z którego przez ten rok wyciągnąłem kilkaset zł. (Benzyna i
    supermarkety - więc bez żadnych niepotrzebnych zakupów) Oferta była
    składana TYLKO telefonicznie i tylko telefonicznie można było ją
    zaakceptować. Ale prawie każdy telefon ma nagrywanie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2013-04-26 19:23:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > składana TYLKO telefonicznie i tylko telefonicznie można było ją
    > zaakceptować. Ale prawie każdy telefon ma nagrywanie.

    Cóż, jest ryzyko, jest zabawa. Ja osobiście uważam takie umowy za
    niebezpieczne po prostu. Nigdy nie wiadomo, jaka jest treść umowy.

  • 13. Data: 2013-04-26 20:05:57
    Temat: Re: §14 BGB odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - Hau napisał::
> [...]
    > podobnymi do domeny firmowej, stara się wcisnąć jej obsługę. Już
    > dzwoniono do mnie z tej firmy kilkukrotnie i zawsze był taki efekt że
    > domena wracała do puli wolnych po dwóch tygodniach. Wczoraj jednak byłem
    > na urlopie ...
    > Co mogę zrobić?
    >

    > Mozesz Krzysiu ruszyc dupe, uruchomic google i poszukac odpowiedniej ustawy.
    >
    > Mozesz tez Krzysiu, zaplacic za porade prawna jakiemus kompetentenu
    > mecenasowi albo radcy prawnemu - chyba stac was na to?
    >
    > Jak nie bedziesz miec erekcjim to tez napiszesz na grupie, czy sie udasz do

    Jeśli nie masz nic mądrego do napisania to nie pisz.
    --
    Nie byłem antysemitą, dopóki nie zacząłem czytać Gazety Wyborczej.

  • 14. Data: 2013-04-26 22:00:01
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/26/2013 04:08 PM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > wiadomości news:kldmpo$oft$1@news.dialog.net.pl...

    > Zakładam milcząco, że żadna wymiana korespondencji nie nastąpiła i
    > jedynie przez telefon ktoś wyraził zgodę ustnie. Chwilowo zatem nie
    > należy nic robić, ale jak przyjdzie faktura, to im Odpiszcie, że nie
    > potraficie zidentyfikować osoby, która z nimi zawarła umowę i by
    > przysłali podpisaną umowę, albo jej odpis, bo inaczej nie zapłacicie. No
    > przecież nie każda osoba odbierająca telefon w firmie jest uprawniona do
    > zawierania umów przekraczających zwykły zarząd. Pewnie jej nie mają i to

    A jak mają nagraną rozmowę z głosem osoby uprawnionej (tu - prezes spółki)?

    p. m.

  • 15. Data: 2013-04-26 22:17:23
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 26.04.2013 22:00, m wrote:

    > A jak mają nagraną rozmowę z głosem osoby uprawnionej (tu - prezes spółki)?

    To sad rozstrzygnie.

    zen.aspx

  • 16. Data: 2013-04-26 22:18:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-26 22:00, Użytkownik m napisał:

    > A jak mają nagraną rozmowę z głosem osoby uprawnionej (tu - prezes spółki)?

    To okaże się że prezes ma prawo zawierania umów na piśmie
    a nie przez telefon. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-04-26 23:45:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To okaże się że prezes ma prawo zawierania umów na piśmie
    > a nie przez telefon. :-)

    Przede wszystkim widzę trudność w udowodnieniu przez strony treści umowy.
    Takie postępowanie może się toczyć latami, a i tak podejzrewam, że w jego
    trakcie sąd by doszedł - moim zdaniem do słusznego - wniosku, że umowa była
    oszustwem i jest nieważna.

  • 18. Data: 2013-04-26 23:47:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jak mają nagraną rozmowę z głosem osoby uprawnionej (tu - prezes
    > spółki)?

    Po pierwsze udowodnienie tego wcale nie jest takie proste. Po drugi to
    umowa przekraczająca zwykły zarząd, więc nie wykluczone, że konieczne są
    dwa podpisy (oświadczenia woli). Po trzecie przed sądem z łatwością powinno
    się dać dowieść, że umowa była oszustwem. Reasumując nie sądzę, by firma
    poszła z pozwem w takiej sprawie.

  • 19. Data: 2013-04-27 00:07:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-26 17:23:29 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Ja osobiście uważam takie umowy za niebezpieczne po prostu.

    A nieosobiście uważasz je za pewne?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2013-04-27 00:10:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A nieosobiście uważasz je za pewne?
    > ;>

    Nie tyle pewne, co możlwie do ogarnięcia, a w każdym razie nie zabronione.