  • Data: 2004-05-26 18:06:06
    Temat: zwrot zakupionego towaru ?
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Ojciec wczoraj kupil lampe, ktora nie spodobala sie matce. Kazala ona oddac
    ja do sklepu - zamiana nie wchodzi w gre, interesuje ja tylko zwrot gotowki.
    Lampa jest w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzona - jednym slowem jest z
    nia wszystko oki, tyle ze sie nie spodobala.
    Sklep odmowil zwrotu gotowki, powiedzial ze ewentualnie moga wymienic na
    inny towar, a to z kolei nie interesuje rodzicow - tylko gotowka wchodzi w
    gre.
    Tu nastepuje moje pytanie: jak to jest w swietle prawa - czy sklep ma prawo
    odmowic przyjecia zwrotu towaru ? Kiedys bylo takie prawo, ze mozna bylo w
    ciagu 7 dni oddac towar do sklepu - obowiazuje jeszcze ono ? Matka zagrozila
    ze pojdzie do sadu konsumenckiego - nie osmieszy sie idac tam ?

    Dodam tylko ze w sklepie w widocznym miejscu wisi informacja "towar nie
    podlega zwrotowi ani wymianie" Kwota nie jest duza, bo jakies 200 zl wiec
    nie wiem czy warto jest walczyc.

    Dzieki
    przemo