  • 41. Data: 2021-02-05 19:34:03
    Temat: Re: zwolnienie z parcy za serduszko
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2021 o 17:46, J.F. pisze:

    > Skoro nie miala umowy - to robila na czarno :-)
    >
    > Daj lepiej link to dementi, ze umowa byla na dluzej, lub ze byla na
    > etacie ... lub do wypowiedzenia umowy - sama zainteresowana nie
    > opublikowala ?

    A po co? Skoro nie przedłużono jej umowy z powodu serduszka, to wszystko
    jest jasne.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2021-02-05 22:16:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Szefowa ... 1 luty to juz poniedzialek, mogla sprawdzic w kadrach co z
    > umową.
    > Najwyrazniej jednak kiepsko dbala o interesy, skoro nie zorganizowala
    > zastepstwa na czas.

    Albo nie było to pierwotnie w planach.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2021-02-08 12:36:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Feb 2021 19:34:03 +0100, Shrek napisał(a):

    > Skoro nie przedłużono jej umowy z powodu serduszka, to wszystko
    > jest jasne.

    Przez 20 lat przedłużano, a teraz nie; tak akurat wyszło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 44. Data: 2021-02-08 15:36:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-02-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Albo nie było to pierwotnie w planach.

    Bardzo mozliwe ze nie bylo, ale po takiej prowokacji juz bylo :-)

    J.

  • 45. Data: 2021-02-08 15:38:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A po co? Skoro nie przedłużono jej umowy z powodu serduszka, to
    >wszystko jest jasne.

    No ale takie juz prawo zleceniodawcy, ze moze umowe przedluzyc, lub
    nie :-)

    J.

  • 46. Data: 2021-02-08 17:46:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2021 o 12:36, Olin pisze:

    > Przez 20 lat przedłużano, a teraz nie; tak akurat wyszło.

    No akurat. Taki mamy klimat.
    --
    Shrek

  • 47. Data: 2021-02-08 17:47:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2021 o 15:38, J.F. pisze:

    > No ale takie juz prawo zleceniodawcy, ze moze umowe przedluzyc, lub nie :-)

    No więc napisałem ze jasne.

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2021-02-08 18:11:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No akurat. Taki mamy klimat.

    Ale ale ... przez poprzednie 5 lat:
    -nosila serduszko WOSP,
    -nigdy nie nosila,
    -nie miala w ten dzien dyzuru

    J.

  • 49. Data: 2021-02-08 18:44:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2021 o 18:11, J.F. pisze:

    > Ale ale ... przez poprzednie 5 lat:
    > -nosila serduszko WOSP,
    > -nigdy nie nosila,
    > -nie miala w ten dzien dyzuru

    Nie mam pojęcia. Nie jestem z wielkopolski ani nawet nie mam telewizora.

    Bez znaczenia - państwo leci ze mną w chuja ja nie widzę problemu, żeby
    robić tak samo.

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2021-02-09 12:03:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 18:11:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale ale ... przez poprzednie 5 lat:
    > -nosila serduszko WOSP,
    > -nigdy nie nosila,
    > -nie miala w ten dzien dyzuru

    ChGW, ale jeszcze w poniedziałek serduszko było kryptoreklamą TVN, a we
    wtorek nagle w kurwizji sobie uświadomili, że w niedzielę umowa wygasła, co
    zupełnie nie przeszkodziło nagrać i wyemitować kolejna prognozę z udziałem
    Kasperczak.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek