  • 21. Data: 2018-01-16 13:20:18
    Temat: Re: znów komornik
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 12:02, J.F. pisze:

    > No ale widzisz - art 429. W zasadzie parkingowy.

    W tym przypadku to w sposób oczywisty nie, bo skoro jest przepis
    szczegółowy dotyczący postępowania egzekucyjnego, to obowiązuje ten
    szczegółowy.

    Ale weźmy dowolną budowę. Dajmy na to autostradę A66. Gdaka wybiera
    generalnego wykonawcę, GW zatrudnia firmę "profesjonalna budowa
    autostrad - gregoij dupow, Lwów, bohatirów UPA 666" i w razie skuchy -
    mówi zatrdudniliśmy profesjonalistów zgodnie z art 429 KC możecie nam
    skoczyć, skąd wogóle pomysł, żeby generalny za coś odpowiada, a prezes
    zrzeszenia generalnych wykonawców rozpacza w mediach, że skoro tak, to
    generalni nie będą robić, bo się boją. No i ścigaj dupowa w Lwowie:P
    Zakładam, że jest tu jakiś przepis szczególny, bo w taki sposób, to
    tylko skończony frajer nie robiłby czegokolwiek przez ukraińskich słupów:P

    Shrek

  • 22. Data: 2018-01-16 16:38:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Np. wskazać sądowi, że nakaz zapłaty (np. sprzed iluś lat, o którym się dowiedziałaś
    dopiero z faktu egzekucji) był doręczony pod niewłaściwy adres i wnieść sprzeciw od
    tego nakazu.

    -----

  • 23. Data: 2018-01-16 17:21:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    To była ironia.

    -----

  • 24. Data: 2018-01-16 17:27:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > O egzekucji z nakazu zapłaty? Ja bym w kpc szukał :-)

    Ok, w przypływie natchnienia poczytam sobie.

    --
    animka

  • 25. Data: 2018-01-16 17:28:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jan 2018 12:02:45 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dluznik to trudno powiedziec czy by na licytacji byl.
    > A w ogole ma prawo ?

    Ciekawev czy może wykupić swój samochód.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2018-01-16 17:31:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 17:28, Marek pisze:

    > Ciekawev czy może wykupić swój samochód.

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-01-16 18:42:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-01-18 o 17:31, Liwiusz pisze:

    > Nie.

    Chyba, że przez podstawioną osobę, od której później wykupi. Z tym, że
    sensu to nie ma więkzego przeważnie, bo prościej byłoby spłacić dług.

  • 28. Data: 2018-01-16 18:59:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 18:42:19 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > W dniu 16-01-18 o 17:31, Liwiusz pisze:

    > Chyba, że przez podstawioną osobę, od której później wykupi. Z tym, że
    > sensu to nie ma więkzego przeważnie, bo prościej byłoby spłacić dług.

    Nie
    Dług 30tys przyjmijmy
    Auto warte 10 tys na licytacji pewnie wiecej jak 9 nie osiągnie
    Wpłacenie komornikowi 9tys nie zawsze spowoduje że wycofa auto z egzekucji
    Taniej więc wydać 9tys na podstawioną osobę i mieć auto niż wpłacic 9tys komornikowi
    i być bez auta
    Najlepiej oczywiście wpłacić całe 30tys ale jak widać po chociażby co niektórych
    alimenciarzach nie zawsze tak robią.

  • 29. Data: 2018-01-16 19:19:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-01-18 o 18:59, Kris pisze:

    > Nie
    > Dług 30tys przyjmijmy
    > Auto warte 10 tys na licytacji pewnie wiecej jak 9 nie osiągnie

    Jak 5 osiągnie, to będzie sukces :-D - mało kto chadza na te licytacje.

    > Wpłacenie komornikowi 9tys nie zawsze spowoduje że wycofa auto z egzekucji

    Przy 30 tysięcznym długu nie powinno.

> [...]
    komornikowi i być bez auta
    > Najlepiej oczywiście wpłacić całe 30tys ale jak widać po chociażby co niektórych

    To jest dobry plan.

  • 30. Data: 2018-01-16 20:29:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 19:19:38 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jak 5 osiągnie, to będzie sukces :-D - mało kto chadza na te licytacje.

    Aż tak dobrze dla kupujących nie ma;)
    Na ostatniej licytacji byłem to było 9 licytujących i na moje oko auto warte 30tys
    wylicytowano za 26500zł
    Jak są licytacje na terenach komisów czy parkingów jest zawsze więcej licytujących
    niż podczas licytacji ogłaszanych pod domem/w domu dłużnika