  • 1. Data: 2005-06-30 13:08:05
    Temat: zmiana regulaminu=rezyganacja z neostrady
    Od: "paw" <a...@n...pl>

    Nio własnie jak to wlaściwie jest???? Po mojemu zmiana regulaminu przez TP
    umozliwia wcześniejsza rezygnację z neo bez żadnych dodatkowych kosztów (tak
    jest w piśmie przysłanym przez TP) (umowa do października), jednak przy
    połączeniu z konsultantem ten ktoś tak kreci, że już sam nie wiem. Myślę
    jednak, że zrezygnuję i nie zapłacę kary. Mam firmę która jest tańsza.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-30 14:07:43
    Temat: Re: zmiana regulaminu=rezyganacja z neostrady
    Od: "Mertz" <M...@w...pl>

    Sam właściwie sobie odpowiedziałeś, bo skoro masz to już gdzieś na piśmie to
    w czym problem?
    Ten kolsuntant to studencina po marnym przeszkoleniu, więc skąd ma wiedzieć
    takie rzeczy?

    =Mertz=

  • 3. Data: 2005-06-30 18:45:18
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Sam właściwie sobie odpowiedziałeś, bo skoro masz to już gdzieś na piśmie
    > w czym problem?

    To bedzie jak z +GSM. Niby mozna zrezygnowac ale jak rezygnujesz to placisz
    kare

    --
    Pozdrawiam Lincoln
    Fiat Tipo 1,4ie PMS+LPG Edition

  • 4. Data: 2005-06-30 19:14:38
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > To bedzie jak z +GSM. Niby mozna zrezygnowac ale jak rezygnujesz to
    > placisz
    > kare

    Ktoś zapłacił ?

  • 5. Data: 2005-06-30 19:22:39
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > Ktoś zapłacił ?

    Nie wiem czy dostaliscie w kopercie poczta info o zmianie regulaminu i sam
    regulamin. W pismie przewodnim bylo wyraznie napisane, ze mozna odstapic od
    umowy bez ponoszenia zadnych kosztow. A dalej, ze maja nadzieje, ze Panstwo
    pozostaniecie z Neostrada :)))

  • 6. Data: 2005-06-30 20:54:49
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Ktoś zapłacił ?
    Wiekszosc sie wycofalo. A ci co dostali kare i walczyli...sluch o nich
    zaginal:)

  • 7. Data: 2005-06-30 21:09:55
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl> napisał w wiadomości
    > Wiekszosc sie wycofalo. A ci co dostali kare i walczyli...sluch o nich
    > zaginal:)

    Nie zaginął, nie zaginął :) Ja rozwiązałem umowę z plusem w październiku,
    i do tej pory żaden Kruk czy inna "Justyna" do mnie nie pisała :(
    Sprawę opisuję na swojej stronie, ale ostatnio nic nowego nie mam :(

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2005-07-01 07:45:27
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

> [...]
    > i do tej pory żaden Kruk czy inna "Justyna" do mnie nie pisała :(
    > Sprawę opisuję na swojej stronie, ale ostatnio nic nowego nie mam :(

    Hehe, no wiem czytalem twoja stronke. Ale zobacz jaki "burdel" byla na
    grupach o gsm zwiazany z plusem. Nagle wszystko ucichlo i koniec. Nikt sie
    nei chwali czy wygral z nimi czy nie

  • 9. Data: 2005-07-01 18:39:59
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Hehe, no wiem czytalem twoja stronke. Ale zobacz jaki "burdel" byla na
    > grupach o gsm zwiazany z plusem. Nagle wszystko ucichlo i koniec. Nikt sie
    > nei chwali czy wygral z nimi czy nie

    Bo jeszcze nie było żadnej sprawy ;). Do mnie już dwa razy dzwonił miły pan
    z "Justyny"
    i zapowiada że w następny poniedziałek składaja papiery w sądzie - nakaz
    zapłaty i to uwaga
    na ponad 2000zł (kara umowna w regulaminie 850zł). Najśmiesze jest to że
    pierwszy
    raz przedstawił się jako pracownik sądu rejonowego W-wa coś tam, za drugim
    razem,
    że kancelaria prawnicza jakaś tam. Za każdym razem odpowiadam że z
    niecierpliwością
    czekam na nakaz i na tym rozmowa się kończy.

  • 10. Data: 2005-07-03 12:15:25
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > połączeniu z konsultantem ten ktoś tak kreci, że już sam nie wiem. Myślę
    > jednak, że zrezygnuję i nie zapłacę kary. Mam firmę która jest tańsza.

    czy w tej sprawie są znane jakieś oficjalne wypowiedzi lub stanowisko
    np. federacji konsumentów?

    Sebastian