eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoźle wykonana usługa-odpowiedzialność wykonawcy › źle wykonana usługa-odpowiedzialność wykonawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Roman" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: źle wykonana usługa-odpowiedzialność wykonawcy
    Date: Tue, 8 Nov 2005 13:16:31 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <dkq4t3$d89$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: vlan06.n4u.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1131452131 13577 81.219.151.70 (8 Nov 2005 12:15:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Nov 2005 12:15:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-User: rkm23
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:340556
    [ ukryj nagłówki ]

    W pewnej firmie zamówiłem 4 komplety drzwi wewnętrznych wraz z montażem.
    Niestety pracownik pisząc zamówienie do fabryki pomylił się i zamiast 2
    par drzwi o szerokości 80 cm zamówił wszystkie 4 po 60 cm. Pracownicy
    firmy powiedzieli mi o tym dopiero w przeddzień montażu; po tym jak juz
    wykułem stare futryny rujnując sobie w znacznej części mieszkanie.
    Zamontowali mi więc tylko drzwi do WC i łazienki, a na pokojowe kazali
    czekać kolejne 9 tygodni !!.
    Nie muszę mówić jak jestem wściekły, bo perspektywa świąt i nowego roku w
    mieszkaniu z rozkutymi otworami drzwiowymi z których sypie się gruz i pył,
    a także porozbijanymi płytkami na podłodze i w łazience jest przerażająca.
    A dopóki nie mam zamontowanych chociażby futryn to nic ze ścianami i
    podłoga nie mogę robić.

    Pytanie jest następujące: Jaka jest odpowiedzialność zleceniobiorcy za
    taką usługę?
    Co mogę w tej sytuacji robić i czego domagać się od tej firmy?
    Dodam, że połowa płatności jest wzięta na kredyt, który mam zacząć spłacać
    już w grudniu, a połowę zapłaciłem gotówką.
    Czy mogę w tej sytuacji wycofać sie z zamówienia i zażadać rozwiązania
    umowy i zwrotu pieniędzy?

    Proszę o podpowiedzenie mi jakie jest najlepsze wyjście z tej sytuacji.

    Pozdrawiam

    Roman

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1