  • 1. Data: 2002-09-22 15:29:59
    Temat: zalozenie firmy
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    chcialbym zalozyc wlasna firme, ktora zajmowalaby sie uslugami internetowy,
    miedzy innymi obsluga sieci komputerowych. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    1) slyszalem, ze na udostepnianie internetu trzeba miec koncesje.. czy to
    prawda?? jak zalatwic taka koncesje? gdzie i ile to kosztuje??
    2) gdzie moge dowiedziec sie jakis informacji jak zalozyc firme? Chodzi mi
    o to, do jakich urzedow musze sie zglosic, jakie sa pozniejsze koszty
    takiej firmy (to znaczy firma bedzie miec maly obrot, a zysk to juz bardzo
    maly, jestem uczniem LO, jakie sa takie koszty, ktorych sie nie da ominac,
    nie chodzi mi tu o podatek od zysku , ale np. ZUS).
    najlepiej prosilbym o jakas strone, gdzie dowiem sie wiecej jak zalozyc
    firme, co zalatwiac, ile to trwa, po prostu wszystko.
    Serdecznie dziekuje,
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-22 16:49:22
    Temat: Re: zalozenie firmy
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...com>

    Tomek wrote:
    > od zysku , ale np. ZUS). najlepiej prosilbym o jakas strone, gdzie
    > dowiem sie wiecej jak zalozyc firme, co zalatwiac, ile to trwa, po
    > prostu wszystko.

    pl.biznes
    --
    MM

  • 3. Data: 2002-09-22 21:55:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Sep 2002, Maciej Muran wrote:

> [...]
    >+ > od zysku , ale np. ZUS). najlepiej prosilbym o jakas strone, gdzie
    >+ > dowiem sie wiecej jak zalozyc firme, co zalatwiac, ile to trwa, po

    Odradzam - jest bardzo "ogłoszeniowy".
    Archiwum pl.soc.prawo.podatki - wręcz przeciwnie, większość
    postów obraca się wokół DG (w tym ZUS, który pseudopodatkiem jest).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-09-23 11:01:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 22 Sep 2002 17:29:59 +0200), Tomek
    <t...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >1) slyszalem, ze na udostepnianie internetu trzeba miec koncesje.. czy to
    >prawda?? jak zalatwic taka koncesje? gdzie i ile to kosztuje??

    Kiedyś tak było. teraz tyklko zezwolenie. Jest MSZ darmowe

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)