  • Data: 2004-02-19 14:27:16
    Temat: zajecie wynagrodzenia -komornik sadowy
    Od: "Kasia" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam zawiadomienie do pracy od KOMORNIKA SADOWEGO o zajęciu
    wynagrodzenia za pracę oraz wierzytelności zasiłku chorobowego i wezwanie do
    dokonywania potraceń.Najciekawsze jest to że kredyt który żyrowałm zaczynał
    sie osiem lat temu i od tej pory nie dostałam żadnego zawiadomienia że
    zobowiazania nie są spłacane.
    Moje pytanie brzmi: Czy komornik ma prawo do takich działań ? i czy mam
    możliwość odwołania się.
    kasia