    From: "bartekkr" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyrok sądu grodzkiego - raty - odsetki
    Date: Thu, 29 Oct 2009 10:49:46 +0100

    W zeszłym roku - bodajże w czerwcu - Straz Miejska wystosowala wniosek do
    sadu grodzkiego o ukaranie mnie za kilka wykroczen. Zasądzono (we wrześniu)
    grzywne w wysokosci 300zł i 80zl kosztow sądowych. W odpowiednim terminie
    wystosowalem pismo z prosba o rozlozenie naleznosci na raty. Po kilku
    miesiacach - w kwietniu br. otrzymalem odpowiedz, ze grzywna zostaje
    rozlozona na 5 rat platnych do 15. dnia kazdego miesiaca po 76zl i zostaja
    umorzone poprzednie odsetki. Dwie pierwsze zaplacilem w terminie, lecz o
    kolejnych po prostu zapomnialem. Rozumiem, ze gdy zaplace to teraz w
    calosci, to bede musial dodac jakies odsetki, tak? Tylko gdzie sie
    dowiedziec ile one wynosza? W kasie w sądzie? Czy moze przez telefon ktos
    udzieli takich informacji? Sąd jest w Krakowie, więc zamieszanie i kolejki
    są tam spore. Dodatkowym problemem jest to, że korespondencję kierują
    prawdopodobnie na mój poprzedni adres, do którego już nie mam dostępu.