  • 1. Data: 2009-06-28 17:27:49
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
    Od: "Bear" <b...@w...pl>

    witam,

    zamierzam wynająć mieszkanie lolatorom (prywatnie, nie prowadząc
    działalności gospodarczej) i chciałbym się zabezpieczyć w kwestii
    wypowiedzenia umowy na wypadek, gdyby najemcy nie regulowali czynszu. w jaki
    sposób powinienem to zrobić ? mam na mysli konkretny zapis w umowie.

    z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-06-28 17:34:55
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Bear" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypadek, gdyby najemcy nie regulowali czynszu. w jaki sposób powinienem to
    > zrobić ? mam na mysli konkretny zapis w umowie.

    Co byś nie wymyślił to i tak w żaden sposób nie pozbędziesz się ich (szybko i
    bez kosztów), jak nie będą mieli ochoty płacić a będą mieli ochotę mieszkać.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-06-28 17:36:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bear napisal:
> [...]
    > wypowiedzenia umowy na wypadek, gdyby najemcy nie regulowali czynszu. w jaki
    > sposób powinienem to zrobić ? mam na mysli konkretny zapis w umowie.

    Nie wynajmuj mieszkania, ale pokoje goscinne z uzyczeniem lazienki
    i kuchni :) Mozesz to zarejestrowac jako agroturystyke :)
    Gwarantuje ci to mozliwosc wejscia do mieszkania i w miare
    bezproblemowe pozbycie sie 'lokatorow' w przypadku nieregulowania
    oplat.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-06-28 18:24:16
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > mam na mysli konkretny zapis w umowie.

    Zrób jak większość robi, czyli wynajmij "na lewo" z umową "na gębę". No ale
    wtedy cenę musisz obniżyć.

    Inż.prawa

  • 5. Data: 2009-06-28 18:41:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    *piotr'ek* napisal:
    > Zrób jak większość robi, czyli wynajmij "na lewo" z umową "na gębę". No ale
    > wtedy cenę musisz obniżyć.

    W kwestii ewentualnego usuniecia nieplacacych lokatorow
    NIC ci to nie pomoze. Jeszcze z zemsty lokator podmelduje
    cie do US.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2009-06-28 19:05:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bear wrote:
    > witam,
    >
    > zamierzam wynaj?ae mieszkanie lolatorom (prywatnie, nie prowadz?c
    > dzia?alno?ci gospodarczej) i chcia?bym sie zabezpieczyae w kwestii
    > wypowiedzenia umowy na wypadek, gdyby najemcy nie regulowali czynszu. w jaki
    > sposób powinienem to zrobiae ? mam na mysli konkretny zapis w umowie.
    >
    > z góry dziekuje za odpowied 1/4 .

    Nie da sie.
    W kazdym wypadku droga wiedzie przed sąd i komornika. Przy czym to ty
    zapewniasz mieszkanie do którego komornik może ich wywalić.

  • 7. Data: 2009-06-28 19:06:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Zrób jak większość robi, czyli wynajmij "na lewo" z umową "na gębę". No
    > ale wtedy cenę musisz obniżyć.

    No i co to zmienia?