  • 1. Data: 2002-06-27 06:53:54
    Temat: wypowiedzenie dzierżawy
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Wiatjcie,
    mam taka sprawe:
    Dzierżawie troche gruntu i kiosk na nim. Podpisalam umowe dzierżawy do konca
    2003r. z zapisem w tej umowie że można ja wypowiedziec w kazdej chwili z
    okresem wypowiedzenia równym 3 mieisiące. Interes "nie idzie" wiec
    wypowiadam te umowe. A właściciel działki i kiosku mowi mi że umowy zawartej
    na czas okreslony nie można wypowiedziec i mowi tez ze moge interes zamknac
    a czynsz dzierżawny i tak do końca 2003r. muszę mu płacić, a on wsześniej
    gruntu i kiosku odemnie nie przejmie. Czy ON rzeczywiscie ma racie?
    Jesli wiecie jak to jest na napiszcie, prosze.
    Z gory dziekuje za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam
    Teresa