  • 1. Data: 2010-02-15 20:16:59
    Temat: wynajem strychu, na jaki czas, co z moimi inwestycjami?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    może ktoś podpowiedzieć jak się zabrać do wynajmu strychu od wspólnoty w
    sensie zabezpieczenia ew. rozwiązania umowy - konkretnie żeby strych się na
    coś nadawał, muszę postawić ściankę dzielącą pomieszczneie które chcę
    wynajmować, wymienić drzwi itp. Jak się mogę starać, ew. w jaki sposób
    opisać warunki wynajmu, żeby komuś się za rok nie odwidziało a ja płacąc
    20zł miesięcznie za wynajem muszę na wstępie dołożyć ok 2-3 tysiące?
    umowa ma być na czas nieokreślony, może jakieś wieczyste użytkowanie, czy
    coś takiego?

    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2010-02-15 22:30:10
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 15-02-2010 21:16, Michał pisze:
> [...]
    > 20zł miesięcznie za wynajem muszę na wstępie dołożyć ok 2-3 tysiące?
    > umowa ma być na czas nieokreślony, może jakieś wieczyste użytkowanie, czy

    Umowa na czas _określony_ (np. kilkanaście lat) bez możliwości jej
    wypowiedzenia. Umowę na czas nieokreślony można w każdej chwili
    wypowiedzieć.

    --
    .B:artek.