  • 1. Data: 2007-02-05 19:37:40
    Temat: wynajem mieszkania na firmę
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Witam!

    Mąż chce wynająć mieszkanie dla pracownika "na firmę" od osoby prywatnej.
    Jak wygląda to od strony prawnej? Co powinno znaleźć się w umowie innego niż
    jest w normalnej? Czy spółdzielnia musi być o tym zawiadomiona - jeśli w tym
    mieszkaniu nie będzie prowadzona działalność gospodarcza? Czy Urząd Skarbowy
    będzie wymagał jakiś dokumentów? Czy właścicielka mieszkania musi wystawiać
    mężowi rachunek uproszczony?
    Proszę o odpowiedź lub odesłanie mnie do jakiś linków w sieci - sama nie
    znalazłam niestety nic oprócz skali podatkowej itp.
    Z góry dziękuję!

    pozdrawiam,
    Lesława Jaworowska
    --
    Nie chyl czoła przed żadnym bogiem,
    dopóki nie jesteś przekonany, że ten bóg na to zasługuje. (Seneka Starszy)