    From: ciekawski <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wymówienie za porozumieniem a dyscyplinarne
    Date: Tue, 12 Apr 2005 14:42:20 +0200

    Witajcie.
    Sprawa jest dość wstydliwa i na pewno niezbyt przyjemna.
    Otóż: jestem pracownikiem cywilnym w jednej ze służb mundurowych.
    Obowiązuje mnie ustawa o służbie cywilnej z dobrodziejstwem mówiącym o
    wydaleniu z pracy po prawomocnym orzeczeniu wyroku za przestępstwo umyślne.

    Spodziewam się takowego wyroku w sprawie zupełnie nie związanej z pracą
    (nielegalny windows). Po orzeczeniu są chyba dwa tygodnie do
    uprawomocnienie wyroku, tak?
    Czy jeśli w tym czasie złożę w pracy wymówienie za porozumieniem i
    szefostwo mi to podpisze, to czy w trakcie tego okresu wymówienia mogą mi
    wręczyć kolejne wymówienie dyscyplinarne? Zakładam (w zupełnie uzasadniony
    sposób) pełną złośliwość woli pracodawcy.

    Z utratą pracy jakoś się już pogodziłem, chciałbym tylko uniknąć zwolnienia
    dyscyplinarnego. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź jak tego uniknąć.

    Pozdrawiam
    Ciekawski