  • 1. Data: 2004-09-30 09:50:17
    Temat: wymiana na nowy lub zwrot pieniedzy
    Od: KisieL <k...@i...pl>

    witam moze ktos mi napisac czy jest jakis przepis ktory mowi
    ze po trzeciej gwarancji gwarant jest mi zoobowiazany wydanie nowego
    sprzetu lub zwrot pieniedzy.
    zalezy mi na tym
    kupilem scaner i juz mialem 4 naprawe myslalem ze mi wymienia na nowy
    a oni caly czas naprawiaja, mialem podobna sytuacje z dyskiem twardym
    ale po oddaniu na gwarancje -3 raz dali mi nowy.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-09-30 09:57:16
    Temat: Re: wymiana na nowy lub zwrot pieniedzy
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KisieL wrote:

    > witam moze ktos mi napisac czy jest jakis przepis ktory mowi
    > ze po trzeciej gwarancji gwarant jest mi zoobowiazany wydanie nowego
    > sprzetu lub zwrot pieniedzy.

    nie ma

    KG

  • 3. Data: 2004-09-30 10:17:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 11:50:17 +0200, KisieL naskrobał(a):

    > witam moze ktos mi napisac czy jest jakis przepis ktory mowi
    > ze po trzeciej gwarancji gwarant jest mi zoobowiazany wydanie nowego
    > sprzetu lub zwrot pieniedzy.

    jeżeli nie ma na gwaracji to nie ma :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-30 10:29:42
    Od: KisieL <k...@i...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 12:17:01 +0200, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Thu, 30 Sep 2004 11:50:17 +0200, KisieL naskrobał(a):

    > jeżeli nie ma na gwaracji to nie ma :)

    gwarancje mam caly czas :] scaner ma nawet nie rok wiecej byl w naprawie
    niz na biurku :|
    raz to poszedl zasilacz
    potem elektronika
    przystawka do slajdow
    i teraz elektronika :(

  • 5. Data: 2004-09-30 10:54:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > gwarancje mam caly czas :]

    chodzilo pewnie o to ze "jezeli nie ma W gwarancji to nie ma"

    P.

  • 6. Data: 2004-09-30 10:56:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik KisieL k...@i...pl ...

    > gwarancje mam caly czas :]

    ja to zrozumiałem tak, ze jezeli takiego zapisu nie ma w gwarancji to nie
    ma takiego przepisu :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-10-01 00:11:04
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    KisieL wrote:
> [...]
    > a oni caly czas naprawiaja, mialem podobna sytuacje z dyskiem twardym
    > ale po oddaniu na gwarancje -3 raz dali mi nowy.

    nie ma czegos takiego, to gwarancja reguluje sposob postepowania jesli z
    niej skorzystasz.

  • 8. Data: 2004-10-01 01:16:29
    Temat: Re: wymiana na nowy lub zwrot pieniedzy [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KisieL wrote:

    > gwarancje mam caly czas :] scaner ma nawet nie rok wiecej byl w naprawie
    > niz na biurku :|
    > raz to poszedl zasilacz
    > potem elektronika
    > przystawka do slajdow
    > i teraz elektronika :(

    Tak z ciekawości: co to za skaner?

  • 9. Data: 2004-10-14 00:04:07
    Od: pedro <1...@i...pl>

    On Thu, 30 Sep 2004 11:57:16 +0200, kam wrote:

    > nie ma

    A z tytułu rękojmi nie da się odstąpić od umowy???

  • 10. Data: 2004-10-14 09:35:03
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    pedro pisze:

    > A z tytułu rękojmi nie da się odstąpić od umowy???

    jesli jest konsumentem, to nie..

    Boguslaw