  • 1. Data: 2005-11-30 22:41:20
    Temat: wspólne gospodarstwo domowe - definicja?
    Od: "realista" <r...@o...pl>

    Wszystkich witam
    i pytam:
    - czy ktoś może uprzejmie podać mi, w jakiej ustawie zdefiniowano pojęcie
    wspólnego gospodarstwa dowmowego,
    - jakie są kryteria tego kto należy do tego gospodarstwa obligatoryjnie a
    kto fakultatywnie
    Przy staraniu sie o różnego rodzaju pomoc socjalną spotykamy sie z tym
    pojęciem i żądaniem stosownych oświadczeń i informacji.
    Jednak różne instytucje różnie to inerpretują, np inaczej uczelnia, gdy
    student stara się o stypendium, inaczej Biuro Pomocy Rodzinie (opieka
    społeczna) itd
    Do pojecia "wspólne gospodarstwo domowe" odwołuje się wiele ustaw,
    ale żadna ze znanych mi ustaw nie pofatygowała się ani o definicje ani
    odwołanie do innego aktu prawnego objaśniającego to pojęcie.
    Co warta ustawa, która nie precyzuje pojęć, z których korzysta?
    Może to tylko moja niewiedza, ale czy aby na pewno?
    Jak więc jak to jest? Za każdą merytoryczną pomoc serdecznie dziękuję.
    Pozdrowienia
    realista