    From: "Dawid" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wreczenie wypowiedzenia pracownikowi
    Date: Tue, 31 Mar 2009 19:39:45 +0200

    Witam pewien klient wreczyl wypowiedzenie umowy na usługi internetowe mojemu
    pracownikowi (sprzedawca sklepu spozywczego - druga działalność). Czy takie
    wypowiedzenie jest wiążące??
    Czy może ten klient powinien dostarczyc wypowiedzenie pod adres zgodny z
    umową (sklep znajduje sie 4 domy dalej) - działalnośc mam zgloszona pod
    dwoma adresami lecz pod adresem gdzie dostarczono wypowiedzenie jest sklep
    spożywczy??

    Pracownik przyjmujac wypowiedzenie postąpił prawidowo że je przyjoł?

    Jesli klient nie posiada potwierdzenia dostarczenia jest to prawidłowo
    dostarczone wypowiedzenie i prawomocne?

    Z reguły klientom każe wysyłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru ze
    wzgledu na nieprawidłowości jakie mogły by wystąpić (np zaginiecie
    wypowiedzenia i dalsze fakturowanie usługi)?