  • Data: 2009-04-24 15:18:32
    Temat: wlasciwosc sadu o zmniejszenie alimentow
    Od: "miedza" <p...@p...a> szukaj wiadomości tego autora

    witam, spodziewam sie pozwu ojca dziecka o zmniejszenie alimentow, ktorych i
    tak nie placi jak ma zasadzone (750 zl). Placi pol bo jest kryzys jak mowi,
    a kase ma, bo pracowal 5 lat w Irlandii i oszczedzal na wszystkim. Mam
    pytanie: do jakiego Sadu powinien zlozyc pozew? Czy powinien to byc Sąd
    wlasciwy dla mojego zamieszkania, zameldowania czy wlasciwy dla jego
    zamieszkania czy tez zameldowania? Zalezaloby mi by sprawa odbyla sie w
    miejscu mojego zamieszkania, bo mam dosc daleko do miejsc innych w/w. Czy
    otrzymujac juz wezwanie z Sadu dla innego miejsca niz zamieszkania moge
    zlozyc wniosek o przeniesienie sprawy do mojego miejsca zamieszkania
    listownie? Jak Sąd do takich spraw podchodzi? Czy odbywa się wtedy jakaś
    rozprawa niejawna i przenoszą czy jak to wygląda?

    pozdrawiam