  • Data: 2005-07-06 16:22:24
    Temat: wielkosc zadouscuczynienia za krzywdy ...
    Od: romanM <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem jak to lepiej przetlumaczyc - "compensation for our client"
    kilka miesiecy temu kupilem troche szmat z didlem - taka niemiecka
    lalka.. sprzedawalem to po niemieckiej stronie.. zejrzeli mnie
    prawnicy od didla i poszedlem pod mlotek.. straszonka sadami itp. chca
    bym sie im wyspowiadal co po ile komu itp. by wyliczyc - jak w
    temacie..

    tu pytanko - ile beda chcieli takiego compensation jak na calym
    "interesie" zarobilem - co im przedstawie - moze ze 50 euro na czysto?
    przygotowac sie na cos mniejszego niz 100 - procent.. czy wlasnie
    poziomy ala kara czyli solidna kilkukrotnosc?

    z gory dziekuje bardzo za odp
    pozdrawiam
    roman