  • 1. Data: 2002-12-02 22:06:32
    Temat: ustawa o zamówieniach publicznych
    Od: "Wuj" <w...@i...no_spam.pl>

    witam
    jako ze nie orietnuje sie w prawie a szukam pewnej informacji sle posta z p
    rosbą o nia na Wasza grupe ;)
    dokałdnie interesuje mnie "Ustawa o zamówieniach publicznych" a w niej nr ar
    tykułu w którym mowa o tym iż oferent biorący udział w przetargu ma prawo
    do zapytań odnośnie tego przetrgu itp
    mógłby mi ktoś napisać jaki jest numer tego artykułu albo odesłać na odpowi
    ednia strone na której znajde stosowna informacje ??
    z góry dziekuje i pozdrawiam
    Łukasz W.

  • 2. Data: 2002-12-03 00:35:12
    Temat: Re: ustawa o zamówieniach publicznych
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    http://www.uzp.gov.pl

    Przeczytałem ostatnio w "polityce", że jednym z zawodów przyszłości będzie
    "broker informacji". Chyba odnalazł bym sie w takiej orbocie, a jej
    przydatność jest bezsprzeczna, biorąc pod uwagę straszliwą nieporadność,
    jaką co poniektórzy wykazują przy szukaniu potrzebnych _im_ info. A zajmuje
    to tylko chwilkę...

    Na przyszłość dla wszystkich którzy szukają _prostych informacji_ : google
    bądz inna wyszukiwarka. I zycie staje sie prostsze.

    Depi.