  • 21. Data: 2004-10-06 18:25:24
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > sluchaj palancie
    > wiem czyje to jest dziecko wiem ze jest moje i nie chce zeby mialo cos
    > wspolnego z tamtym burakiem
    > jesli to jest dla ciebie smieszne to jesten niepoprawnym debilem
    imbecylem i
    > wiesniakiem po podstawowce

    sluchaj ty skurwysynu, nie pisalem o tobie tylko spytalem sie o sam fakt
    gdyby tak bylo
    poniewaz jest to grupa o prawie i bylem ciekaw co prawo by kazalo w takiej
    sytuacji zrobic.

    jakbys przeczytal nizej to bys zrozumial ze nie o Ciebie chodzi bo pisalem
    tez o alimentach,
    i nie jestem po podtsawowce po pierwsze po drugie gdzies ty wycztal ze
    mnie to smieszy co?

    Wlasnie sam w ten sposob dowodzisz ze jestes
    " jesli to jest dla ciebie smieszne to jesten niepoprawnym debilem
    imbecylem i
    > wiesniakiem po podstawowce"

    bo nawet czytac poprawnie nie potrafisz.

    P.

  • 22. Data: 2004-10-06 19:50:06
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    >tak to nigdy nie bedzie, bo kazdy powie ze kazda jedna zlotowka sie
    >przyda,
    >ale czemu ktos ma placic za nie swoje dziecko? A nie prawdziwy ojciec?
    Trzeba go ustalić.:-)))
    Więc skoro mamy jelenia, to po co szukać dalej?:-)))

  • 23. Data: 2004-10-06 20:07:28
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    > i nie jestem po podtsawowce po pierwsze

    :-0 - nie skonczyles podstawowki? Biedaku..... Dobrze ze chociaz pisac
    umiesz...

    Z wyrazami wspolczucia

  • 24. Data: 2004-10-07 06:19:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Trzeba go ustalić.:-)))
    > Więc skoro mamy jelenia, to po co szukać dalej?:-)))

    nieno ja rozumiem :) ale zalozmy ze Wiesz na 100 % i chcesz aby
    przewprowadzono badanie DNA
    a sad mowi nie, Pan jest ojcem i koniec, sad apelacyjny wrecz przepisuje
    to co w poprzednim mowiono.
    (sytuacja z zycia, w polsat byla omawiana)

    P.

  • 25. Data: 2004-10-07 06:20:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > :-0 - nie skonczyles podstawowki? Biedaku..... Dobrze ze chociaz pisac
    > umiesz...
    >
    > Z wyrazami wspolczucia

    :)
    na studiach jestem :)

    P.

  • 26. Data: 2004-10-07 06:20:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z tego co tu kiedyś wyczytałem to przemek r. jest jeszcze uczniem szkoły
    > podstawowej.

    z pewnoscia tak bylo jezeli czytales to w 90 roku.

    P.

  • 27. Data: 2004-10-07 07:04:15
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 08:19:51 +0200, Przemek R.
    pl> napisał:

    > nieno ja rozumiem :) ale zalozmy ze Wiesz na 100 % i chcesz aby
    > przewprowadzono badanie DNA

    I oczywiście chętnie wpłacasz zaliczkę na koszty badań... 2600 zł

    > a sad mowi nie, Pan jest ojcem i koniec, sad apelacyjny wrecz przepisuje
    > to co w poprzednim mowiono.
    > (sytuacja z zycia, w polsat byla omawiana)

    Panowie dziennikarze-obrońcy uciśniętych pominęli natomiast fakt, ze to
    było juz po upływie 6 miesięcy od dowiedzenia się o urodzeniu dziecka
    przez żonę... a przepis jest bezwzględny.

    --
    Falkenstein

  • 28. Data: 2004-10-07 11:03:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I oczywiście chętnie wpłacasz zaliczkę na koszty badań... 2600 zł

    ale w przypadku korzystnego dla mnie wyniku pokrywa to panienka tak?
    Jezeli nawet nie to chyba lepsze niz alimenty.

    > Panowie dziennikarze-obrońcy uciśniętych pominęli natomiast fakt, ze to
    > było juz po upływie 6 miesięcy od dowiedzenia się o urodzeniu dziecka
    > przez żonę... a przepis jest bezwzględny.

    nie zmienia to faktu ze jest to absurdalne.
    Babki raczej nie beda miec problemu z utajnieniem tego na 6 miesiecy.

    P.

  • 29. Data: 2004-10-07 11:43:36
    Od: "lisu" <k...@p...onet.pl>

    > Panowie dziennikarze-obrońcy uciśniętych pominęli natomiast fakt, ze to
    > było juz po upływie 6 miesięcy od dowiedzenia się o urodzeniu dziecka
    > przez żonę... a przepis jest bezwzględny.
    BTW, z ciekawosci pytam, zalozmy ze mąż kobiety ktora urodzila dzieciaka po
    5 latach uzyskal informacje ze zona zrobila z niego rogacza. Prawnie jest
    ojcem dzieciaka - z zasady domniemania.
    Po uzyskaniu info przeprowadzil na wlasny koszt badania DNA, i wyszlo mu ze
    to na 100%nie jego dzieciak. Dochodzi do rozwodu etc. Czy w tym momencie
    facet moze wyprzec sie biologicznie nie swojego dzieciaka i nie placic
    alimentow? Co na to sąd?
    dzieki za odpowiedzi.
    pozdr,
    PS. To pytanie nie ma nic wspolnego z Pawlem K.

  • 30. Data: 2004-10-07 12:14:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 13:43:36 +0200, lisu <k...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > to na 100%nie jego dzieciak. Dochodzi do rozwodu etc. Czy w tym momencie
    > facet moze wyprzec sie biologicznie nie swojego dzieciaka i nie placic

    Nie może się wyprzeć. Dziecko podług prawa jest jego, a zaprzeczenie
    ojcostwa może nastapić tylko z powództwa prokuratora, który musi kierowac
    się dobrem dziecka.
    A zrobienie badań DNA i kwestionowanie po 5 latach pochodzenia dziecka
    może stanowić podstawę pozbawienia władzy rodzicielskiej.

    --
    Falkenstein