    From: ojciec<d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uprowadzenie dziecka przez matke
    Date: Sun, 19 Feb 2006 12:06:25 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    witam,
    siedem miesiecy temu zona w rozmowie tel. oswiadczyla mi ze odchodzi ode mnie z
    dzieckiem, wyprowadza sie z wynajmowanego przez nas mieszkania, bo wynajela
    swoje w poblizu miejsca pract tj. pubu w ktorym pracowala jako barmanka. Na
    poczatku nie chciala mi podac adresu miejsca pobytu dziecka. Zrobila to po ok. 1,5
    tygodnia po moich wielokrotnych prosbach. Poniewaz pracowala przez cale
    weekendy (przynajmniej tak mowila) zabieralem dziecko w kazdy piatek w godz.
    popoludniowych az do poniedzalku rana. Ponadto jezdzilem do dziecka w tygodniu
    sprawowalem opieke kiedy bylo chore.Zona domagala sie rozwodu bez orzekania
    winy i alimentow. Bez mojej zgody zmienila przedszkole dziecku. Nie zlozyla pozwu
    rozwodowego do dnia dzisiejeszego a tydzien temu podstepem uprowadzila corke i
    wyjechala do rodzicow (ok 600km). Dowiedzialem sie o tym gdy dzien po zabraniu
    corki dzwonilem do zony aby umowic sie o ktorej mam przyjechac do dziecka.
    Wtedy powiedziala ze jest juz prawie na miejscu. Dwa miesiace temu zona stracila
    prace, popelnila przestepstwo oszustwa za ktore otrzyma wyrok roku pozbawienia
    wolnosci w zawiesszeniu na 3 lata i grzywne. Wlasciciel mieszkania ktore
    wynajmowala wyrzucil ja za nie placeenie czynszu przez 3 mce.
    Czy wywiezenie corki bez mojej wiedzy i zgody jest uprowadzeniem? I jakie mozna
    podjac czynnosci prawne? W chwili obecnej mam z dzieckiem wylacznie kontakt tel.
    a zona mowi ze nie wie czy kiedykolwiek do mnie wroci.
    Prosze o pomoc
    Z gory dziekuje,
    Zrozpaczony ojciec

    -> http://usenet.pomocprawna.info