  • 11. Data: 2005-01-25 19:12:11
    Temat: Re: [trollowanie] co myślę o Leszku
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co mnie to obchodzi?
    > Skoro uwazacie go za trolla -> do KF i koniec.
    > Zakladanie nowego watku pod haslem : "Czy X jest trollem" zalatuje
    paranoja.

    chcialbym zauwazyc ze to nie taki watek, bo dla mnie osoba
    ktora innym wpaja ze kogos ma nie czytac to delikatnie mowiac frajer.

    Chcialem tylko poznac opinie innych grupowiczow na temat tego czlowieka/

    > Ja nie potrzebuje potwierdzenia innych by stwierdzic, ze ktos jest
    trollem i
    > go splonkowac/ignorowac w inny sposob.

    ja tez nie, ale chce tyklo temu czlowiekowi dac do zrozumeinia
    ze nie tylko ja mam go za niezbyt bystrego.

    P.

  • 12. Data: 2005-01-25 23:47:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Chcialem tylko poznac opinie innych grupowiczow na temat tego czlowieka/

    To, ze jest smiesznym pajacem widzi kazdy myslacy czlowiek. Nie ma sensu
    tego nawet komentowac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2005-01-26 06:30:20
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "chres37" <k...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ct3mbb$fva$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jesli chodzi o "leszka" to jak najbardziej ta grupa , jest on
    > najbardziej udzielającym sie wlasnie na tej grupie GIGA-TROLLEM !!!

    1. Nie "leszka", a "Leszka".
    2. Cóż Ty możesz powiedzieć po "trzech dniach na krzyż"
    pobytu na tej grupie?.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Oględziny przeprowadzono w świetle naturalnym, dziennym,

  • 14. Data: 2005-01-26 07:03:48
    Temat: Re: [trollowanie] co my?lę o Leszku
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Andrzej_K napisał/a:
    >1. Nie "leszka", a "Leszka".
    >2. Cóż Ty możesz powiedzieć po "trzech dniach na krzyż"
    > pobytu na tej grupie?.
    Koleś (chres37) walczy w ten sposób o tytuł Arcybłazna grupy. :-)

    A do chresa37:
    - Chres37, daj głos! Dobry chresik, dobry, jak jeszcze trochę będziesz
    dawał głos, to dostaniesz ten tytuł. :-)