  • 1. Data: 2006-01-12 23:39:47
    Temat: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    czy sklep sprzedający ciuchy dżinsowe może zamieścić cos takiego na
    paragonie (towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi) i dzięki temu nie
    będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość zwrotu
    do tygodnia czy dwóch?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-01-13 00:04:15
    Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.01.2006 Piotr <P...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość zwrotu

    Gwarancja nie jest obowiązkowa. Rękojmię można wyłączyć. Niezgodnośc z
    umową obowiązuje nawet w przypadku towaru drugiej kategorii o ile
    reklamacja nie będzie dotyczyła wady z tym związanej. A prawa zwrotu
    towaru przy zakupach w sklepie nie ma już od ładnych paru lat - wyłącznie
    dobra wola sprzedawcy.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-01-13 09:00:09
    Od: "RBS" <r...@i...pl>

    Co Ty mówisz, 3 dni na zwrot towaru z paragonem fiskalnym i nie naruszoną
    ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
    co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.
    postraszyłem trochę i od ręki !
    Więc jak to jest !?

  • 4. Data: 2006-01-13 09:26:57
    Od: "K." <k...@o...pl>

> [...]
    > ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
    > co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.

    Nie postraszyłeś tylko sprzedawca wolał miec z Tobą święty spokój niż robić z
    chama gentelmena:-)

    > Więc jak to jest !?

    Jakbyś zadał sobie trochę wysiłku i przeczytał wątki na tej grupie - to
    wiedziałbyś że piszesz bzdury do kwadratu.

    K.

  • 5. Data: 2006-01-13 09:32:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.01.2006 RBS <r...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
    > co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.

    "..dobra wola sprzedawcy."

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2006-01-13 19:10:25
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość zwrotu

    zwrotowi nie podlega zaden towar, nawet ten pierwszej kategorii :)
    Gwarancje daje producent, sklep moze odpowiadac jedynie z tytulu
    niezgodnosci towaru z umowa, i nie ma znaczenia czy towar jest pierwszej
    czy drugiej kategorii. W przypadku przeceny z powodu jakiejs wady,
    klient nie moze tej wady reklamowac.
    Jacek

  • 7. Data: 2006-01-13 19:11:27
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    RBS napisał(a):
> [...]
    > ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
    > co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.

    czytac ze zrozumieniem, jest to dobra wola sprzedawcy, chyba ze zakup
    zostal dokonany poza siedziba firmy, badz przez interent itp

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 8. Data: 2006-01-14 01:55:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.01.2006 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał/a:
    > zwrotowi nie podlega zaden towar, nawet ten pierwszej kategorii :)
    > Gwarancje daje producent, sklep moze odpowiadac jedynie z tytulu

    Tak tylko gwoli formalności: Sklep także może być gwarantem. Zresztą nie
    tylko sklep i producent. Zdarza, że jest to np. jakieś przedsiębiorstwo
    specjalizujące się w tego typu naprawach z którymi producent, importer lub
    sprzedawca zawarli stosowną umowę.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2006-01-14 13:00:26
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    chyba ze zakup
    > zostal dokonany poza siedziba firmy, badz przez interent itp

    i wtedy??? już to kiedyś przerabiałam ale jakoś mi uciekło....

  • 10. Data: 2006-01-14 14:20:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.01.2006 Joanna <j...@g...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    > chyba ze zakup
    > i wtedy??? już to kiedyś przerabiałam ale jakoś mi uciekło....

    Wtedy najlepiej użyć groups.google.com

    --
    Marcin