  • Data: 2003-02-17 09:16:37
    Temat: telefony a ochrona danych osobowych
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Czy operator telefonii w biurze numerów może nie podać nazwy abonenta
    posiadającego dany numer zasłaniając się ustawą o ochronie danych
    (zakładając, ze numer nie jest zastrzeżony)?
    W drugą stronę informacji chętnie udzielają - to znaczy powiedzą jaki ma
    numer dany abonent. Ale z powrotem - czyli jaki abonent posiada dany numer -
    już nie.
    Oczywiście mogą po prostu nie chcieć podać takich informacji "w drugą
    stronę" (ze względu na swoje regulaminy itp.) ale czy ustawa im tego
    zabrania?

    (plus gsm nie chciał podać mi takiej informacji "w drugą stronę" zasłaniając
    się ustawą o ochronie danych - czy wprowadzili mnie w błąd?)

    Rafał