    From: Szukająca porady<m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: szukam porady
    Date: Thu, 9 Jun 2005 11:38:17 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    dostaje na gg liczne obraźliwe teksty pod moim adresem.Ta osoba zna moj telefon
    a zmiana numeru nie wchodzi w gre.Znam jej numer IP poprzez inwigilator gg.Czy
    mogę złożyc doniesienie?Dodam ze osoba ta wyraźnie częst podkreśla że chce
    mnie dręczyc.Padają również wyzwiska.Pisze również że zastrzeżnienie nr nic nie
    da bo bedzie pisać z innym.Niesttey to prawda.Bo juz próbowałam.Czy moge
    wnieść oskarzenie i co takiej osobie grozi?czy mam szanse na wygranie?mam
    dowody w postaci tych rozmów-archiwum.

    -> http://usenet.pomocprawna.info