  • 11. Data: 2005-04-19 12:02:31
    Temat: Re: sprzedaż na aukcjach itp
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    man napisał(a):

    > Jakbys jeszcze na cos wpadl to daj znac ;)

    nie przeceniaj mnie :) nie mam pojęcia o co chodzi z tą umowa ustna i
    jakie konto.Ale jeśli w allegro to dopóki nie skapną się to nic nie
    grozi, przez internet nie widzą dopóki...właśnie okaze się że chcesz
    zmienić dane konta (imie nazwisko), to zawiesza natychmiast.

    A moja idea omijania zusu to zgadać się z osobą mającą działalność o
    określonym podobnym profilu (a jeśli nie to nie wiem ile kosztuje
    zmiana typu działalności i czy jest mozliwe produkowanie czego innego
    niż firma normalnie wytwarza), dalej kupować wszystkie materiały jakby
    kupowała osoba od tej działalności, oczywiście dostarczać mu wszystkie
    papiery i rozliczac sie z nim , nawet dać bonus mały w postaci zwrotu
    vatu którego nie weźmiemy od niego z powrotem. Tylko kwestia , bo nie
    sprawdzałem co będzie , kiedy sprzeda się coś na allegoro jako osoba A
    (według danych w allegro) a wystawiało fakture VAT jako osoba B. Bo
    jeśłi chodzi od strony urzędu to kupujący dostanie ppotrzebne papierki,
    ale nie wiem jak wygląda i czy jest dogłębna kontrola dalej.

    Adam

  • 12. Data: 2005-04-19 12:05:28
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    w rezultacie dla US istnieje jedynie ta osoba znajoma , a powiedzmy ja
    nie istnieję , jestem bezrobotny. Powiedzmy jak interes się rozkręci to
    można coś wiekszego prowadzić

    Adam