    From: "blackbird" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawozdanie z inwentaryzacji
    Date: Fri, 20 Feb 2004 11:26:24 +0100
    Sender: b...@o...pl@80.50.19.142

    Witam

    Mam maly (?) problemik

    Mianowicie jestem na chorobowym a w tym czasie
    w firmie w ktorej pracuje odbyla sie inwentaryzacja z powodu wczesniejszej
    kradziezy na sklepie.I w tej chwili kierownik nalega abym podpisal
    sprawozdanie
    z inwentaryzacji mimo tego iz jestem na chorobowym. Dodam tylko ze
    na zwolnieniu lekarskim jestem do konca miesiaca i z koncem miesiaca
    konczy mi sie umowa na czas ograniczony (3 miesiace). Do tej firmy
    w kazdym razie nie mam juz ochoty wracac z racji slabo zabezpieczonej
    sali sprzedazowej (brak kamer(y), zbyt malo pracownikow obslugujacych
    klinetow).

    Acha, i jeszcze jedno -czy firma ma prawo sciagnac z mojego konta pieniadze
    w ramach podpisanej umowy o odpowiedzialnosci materialnej?

    Serdecznie pozdrawiam

    blackbird