    From: "SKIPO" <p...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa sądowa - jakie koszty?
    Date: Tue, 10 Sep 2002 16:40:21 +0200

    Jakiś czas temu miałem stłuczkę samochodem nie z mojej winy. Ubezpieczalnia
    rzecz jasna wykręca się od wypłacenia odszkodowania. Na odpowiedź na moje
    odwołanie od ich decyzji czekam już dwa miesiące... Myślę więc że bez
    założenia sprawy sadowej to się nie obędzie... Mam w związku z tym pytanie
    jak zakłada się sprawę sądową i jakie związane z tym są koszty.
    --

    serdeczne dzięki za odpowiedzi, na tak być może błache dla kogoś, pytanie...

    Pozdrówko SKIPO