  • 1. Data: 2004-09-15 21:24:57
    Temat: smietnik i smórd jak zmusić do mycia wyniesienia PK
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    pod moim blokiem jest smietnik - jak na wielu wielu osiedlach i przy
    budynkach
    niestety jest klopot poniewaz PK od dłuższego czasu wlewa w ramach
    dezynfekcji zawsze po opróznieniu spore ilości lizolu
    klopot w tym ze sie okna otworzyc nie da
    z naszego śmietnika korzysta chyba z 4 sklepy i 2 restauracje - odpadki tak
    nie smierdzą jak ten ich lizol
    dzwoniłem kilka krotnie to kierownika PK - ten jednak nicw tym kierunku nie
    zrobił

    czy moge w jakiś sposób zmusić PK aby kubły wymył (zreszta sa tak
    przerdzewiałe ze czesto dołem lub bokiem zawartośc kubła wypada) lub
    wymienił - ewentualnie przestawił ? - lub wybudował specjalne pomieszczenie
    ?? - kiedys takie było ale zostało zaadaptowane na garaż/schowek na rowery -
    wiekszość mieszkańców psioczy na ten krok ale tak jest juz chyba z 10 lat i
    nikomunie che sie z tym walczyć - mam na mysli ten schowek, wiekszości
    mieszkańcom też dokucza smród - jakie kroki powinienem podjąć aby PK zadbało
    o te kubły ewentualnei co robuić - nie wyprowadze sie jeszcze z 5 lat
    Hubertus

  • 2. Data: 2004-09-15 22:00:53
    Od: "TJ" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    tak
    > nie smierdzą jak ten ich lizol
    > dzwoniłem kilka krotnie to kierownika PK - ten jednak nicw tym kierunku

    nie wiem co to PK, ale jeżeli mają cokolwiek wspólnego z żywnością polecam
    niezawodnego gnębiciela w postaci SANEPID-u

    Tom

  • 3. Data: 2004-09-15 22:12:12
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    PK - przedsiębiorstwo komunalne