  • Data: 2008-05-20 12:24:01
    Temat: służebność gruntowa na potrzeby mediów
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W akcje notarialnym posiadam tylko służebność przejscia i przejazdu,
    brak służebności pozwalajacej na poprowadzanie mediów. Włascicielka
    działki przez ktorą beda przeprowadzone media nie ma nic przeciwko. Z
    tego co sie zorientowałem musze wystąpic o nowa służebnośc ktora
    powinna byc zapisana w Akcje Notarialmym. Więc udałem sie do
    Notariusza ktory spisywał AN, lecz powiedził mi ze on nie wie o co
    chodzi :(.

    W jaki sposób powinna byc ta służebnośc zapisana w AN?? Moze jakis
    przykład??

    Pozdrawiam.