  • 21. Data: 2004-04-09 15:16:23
    Temat: Re: sex w lesie a policja
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Maras wrote:

    > Wypruwania też na 100% nie pamiętam, ale scena gdzie Arnold zaczajony nad
    > drzwiami odcina kolesiowi rękę utkwiła mi w pamięci. Z ręki jeszcze trochę
    > krwi tryska. Faktycznie trochę przesadziłem, jednak film był w kinach od
    > 18 lat.

    Ogladalem swego czasu w kinie i nie pamietam tej sceny akurat.
    Moze skleroza a moze cenzura? Mniejsza ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 22. Data: 2004-04-09 23:42:02
    Od: "wieols" <w...@z...pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c5614d$80v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moze wrazliwys jakos ;) Odcinania czlonkow i wyprowania flakow nie ma
    > jak pamietam. Jedynie standardowe wybuchy i szczały...

    ^^^^^^^^

    To napewno przez te baby które "szczały" film był dozwolony od lat 18

    Pozdrawiam świątecznie

    Szelest

  • 23. Data: 2004-04-12 11:52:45
    Od: aamis<a...@w...pl>

    He, he.
    Miałem podobną sprawę...
    To mnie nastraszyli - kolegium i Sądem Grodzkim (+- 1000 zł)
    Do tego powiedzieli że nie wolno niszczyć przyrody brudzić.
    No i wyszło po pertraktacjach 50 zł na głowę policjanta.
    Czyli seks na łonie przyrody kosztuje... przyroda się ceni ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 24. Data: 2004-04-12 20:47:20
    Od: m...@a...pl

    > Witam!
    > Czy w ustronnym miejscu, np. na skraju lasu, gdzie raczej ludzi nie ma, policja
    > może się doczepić co do faktu uprawiania seksu w tym miejscu? Jakie są ew. tego
    > sankce?

    ... są sankcje np. w postaci ciąży :)))

  • 25. Data: 2004-04-12 20:53:48
    Od: Dredd<...@...pl>

    > .... są sankcje np. w postaci ciąży :)))

    To będzie tzw. sankcja rozsiana :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 26. Data: 2004-04-13 10:19:20
    Od: " 666" <j...@i...pl>