    From: "Mateusz Kaviar" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: sen - czy to przestepstwo
    Date: Tue, 27 Feb 2007 14:10:18 +0000 (UTC)

    Witajcie

    Nie wiem czy popełniłem przęstępstwo, dlatego zwracam się z pytaniem do was
    (chcę być uczciwym obywatelem i postępować zgodnie z prawem).

    Wczoraj w nocy miałem sen, w którym byłem eSSmanem i zabijałem żydów w obozie
    koncentracyjnym. Następnie (w tym śnie) przeniosłem się 30 lat później i
    publicznie kwestionowałem istnienie holokaustu oraz obozów zagłady żydów i
    żydowszczyzny. Mówiłem (we śnie) "nie było komór gazowych w Oświęcimiu, nie
    było zagłady żydów" i skandowałem (we śnie) "żydzi go gazu" oraz wzywałem (we
    śnie) do masowego zabijania żydów.

    Te czyny, które mi się śniły sa sprzeczne z polskim prawem. Czy popełniłem
    przestępstwo? Na wszelki wypadek zawiadomiłem już policję, złożyłem
    doniesienie na siebie, ale chcę znać wasze zdanie.

    Jestem dobrym Europejczykiem, prenumeruję Gazetę Wyborczą, chodzę do teatru
    żydowskiego, daję pieniądze na państwo izrael, przepraszałem za Jedwabne,
    czytam i kupuję książki jana tomasza grossa, no i oczywiście opowiadam się za
    zwrotem pieniędzy i majątków w Polsce spadkobiercom żydów z całego świata
    oraz przekazywaniem polskich pieniędzy na rzecz organizacji żydowskich.

    Mateusz Kaviar