  • 1. Data: 2011-01-30 00:57:55
    Temat: rozwód bez orzekania o winie - kiedy rozstrzygniecie?
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam. Mam pytanie o tempo pracy naszych sądów. Małżonka złożyła pozew w grudniu
    bez orzekania o winie. W I połowie stycznia dostałem pozew. W terminie 7 dni
    odpowiedziałem na pozew że zgadzam się bez orzekania o winie (odpowiedź
    dostarczyłem osobiście). Mam pytanie kiedy mogę spodziewać się rozprawy? Luty?
    Marzec? Jak szybko działają nasze sądy?

  • 2. Data: 2011-01-30 13:55:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > odpowiedziałem na pozew że zgadzam się bez orzekania o winie (odpowiedź
    > dostarczyłem osobiście). Mam pytanie kiedy mogę spodziewać się rozprawy?

    Na to pytanie nie odpowiem, ale jak juz bedzie rozprawa, to jest szansa, ze
    na tej jednej wszystko sie zakonczy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-01-30 19:27:58
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-01-30 01:57, p...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > dostarczyłem osobiście). Mam pytanie kiedy mogę spodziewać się rozprawy? Luty?

    Wszystko zależy od tego który sąd masz na myśli. W Łodzi od złożenia
    pozwu do pierwszej rozprawy rozwodowej mija od 4 do 6 miesięcy ( pod
    warunkiem, ze nie ma żadnych dodatkowych problemów formalnych)

  • 4. Data: 2011-01-31 08:01:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 30 Jan 2011 01:57:55 +0100,
    p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > dostarczyłem osobiście). Mam pytanie kiedy mogę spodziewać się rozprawy? Luty?

    Zależnie od miasta. Ja czekałem jakieś 1,5 miesiąca. Rozprawa z
    ogłoszeniem wyroku - 15 minut.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 09:00:50 user up 12699 days, 20:55, 1 user, load average: 0.86, 0.38, 0.04 ]

    The world will end in 5 minutes. Please log out.

  • 5. Data: 2011-02-22 19:26:39
    Od: "Nik@ L" <n...@g...com>

    Jestem w stresie. Pozew o rozwód wniosłam pod koniec listopada, w
    marcu mam rozprawę. Jest to rozwód o nie orzekaniu o winie. Nie mam
    żadnej odpowiedzi od "męża". Nie wiem, czy się zgodzi. Mieszkamy
    razem, ale się w ogóle nie odzywamy jakie 7 lat. Niekiedy się spotkamy
    w przedpokoju, ale nawet nie patrzymy na siebie. Dziwne, prawda? ale
    prawdzie. Tak bardzo boję się tej rozprawy. Nie wiem co mówić, a czego
    nie mówić, abym nie była posądzona o głupotę. Nie chciałabym wywlekać
    nic, nasze małżeństwo samo umarło, bo nie mieliśmy o czym rozmawiać.
    Mam od roku kogoś, czy to może być odebrane przez sąd, że to moja
    wina?

    Może mi ktoś odpowie? Z góry dziękuję

  • 6. Data: 2011-02-22 20:07:33
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-22 20:26, Nik@ L pisze:
> [...]
    > nic, nasze małżeństwo samo umarło, bo nie mieliśmy o czym rozmawiać.
    > Mam od roku kogoś, czy to może być odebrane przez sąd, że to moja

    Ty potrzebujesz emocjonalnej pomocy bliskiej Ci koleżanki, która coś
    podobnego już przeszła, a nie dyskusji przemądrzalców na temat Twoich
    osobistych spraw.

    Nie przyznawaj się na rozprawie, ze "kogoś masz".
    Nie wiesz co Twój małżonek planuje, co wywlecze.

    Poczytaj:
    http://rozwody.wieszjak.pl/

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-02-22 20:16:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/22/2011 1:26 PM, Nik@ L wrote:
    > Nie wiem co mówić, a czego
    > nie mówić, abym nie była posądzona o głupotę.

    Pogadaj z prawnikiem. On ci powie czego na pewno nie mówić.

    > Mam od roku kogoś, czy to może być odebrane przez sąd, że to moja
    > wina?

    Może.

  • 8. Data: 2011-02-23 16:32:41
    Od: "Nik@ L" <n...@g...com>

    Dziękuję Marudo i Witku
    Gdybym miała taką koleżankę, zapewne bym TU nie pisała :) Po drugie,
    nikt nie wie, że będę się rozwodziła.
    Zaczynam się bać...
    Pozdrawiam... TA Nik@