  • 1. Data: 2002-07-05 07:11:22
    Temat: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "rekin" <r...@o...int.pl>

    Czy mogę z zakładem pracy rozwiazac umowe o prace ?
    Jestem tegorocznym absolwetem technikum i podjołem prace . Dostałem umowe na
    okres próbny na 2 miesiace, po miesiacu dostałem lepsza propozycje do pracy
    w innym zakładzie.
    Czy moge sie zwolnic ? Czy poniose z tym jakies konsekwencje ?
    Jezeli moge to w jaki sposób ?
    Bardzo prosze o szybka odpowiedz.
    Z góry dziekuje.

    r...@o...int.pl

  • 2. Data: 2002-07-05 09:20:50
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

> [...]
    >w innym zakładzie.
    >Czy moge sie zwolnic ? Czy poniose z tym jakies konsekwencje ?

    Mozesz rozwiazac swoja umowe o prace z zachowaniem tygodniowego okresu
    wypowiedzenia. Nie ponosisz zadnych konsekwencji, poza tym ze przez tydzien
    od pisemnego zlozenia wypowiedzenia musisz jeszcze pracowac u tego
    pracodawcy.
    Okres wypowiedzenia konczy sie w sobote, czyli jak zlozysz je w piatek to
    pracujesz do przyszlego piatku. Natomiast jak zlozysz w poniedzialek, to
    pracujesz do piatku, ale przyszlego tygodnia (czyli wlasciwie 2 tygodnie)

    Pozdr
    DC

  • 3. Data: 2002-07-05 13:03:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 5 Jul 2002 09:11:22 +0200, "rekin"
    <r...@o...int.pl> zakodował:
    >Bardzo prosze o szybka odpowiedz.

    KP:
    Art. 30
    Par. 2.1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesi?ca.
    Par. 3. O?wiadczenie każdej ze stron o wypowiedzeniu lub rozwi?zaniu
    umowy o pracę bez wypowiedzenia powinno nast?pić na pi?mie.

    Art. 34. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny
    wynosi:
    1) 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,
    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,
    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesi?ce.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-07-05 17:38:40