  • 11. Data: 2011-09-27 10:16:10
    Temat: Re: rozmowa z BOK Operatora GSM nagrywanie rozmowy
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Szukaj dalej.
    >
    > Podpowiedź: a na notowanie w notesiku też potrzebujesz zgody?

    :)
    nie dodałem, oczywiście celem wykorzystania tego np przed Urzędem
    Komunikacji Elektronicznej, celem wykazania jak to jawnie oszukują?, wtedy
    też mogę bez informowania?

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-09-27 14:57:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-27 12:16:10 +0200, "Amir" <d...@g...pl> said:

    > oczywiście celem wykorzystania tego np przed Urzędem
    > Komunikacji Elektronicznej, celem wykazania jak to jawnie oszukują?, wtedy
    > też mogę bez informowania?

    Raz jeszcze - rejestrować możesz wszystko, co widzisz, słyszysz czy
    czujesz, choć z tym ostatnim technologia jeszcze stwarza problemy.

    Wykazywać - możesz dowolną rzecz komukolwiek (z wszelkimi tego konsekwencjami).

    I na koniec: dla sądu dowodem jest wszystko to, co sąd postanowi uznać
    za dowód.

    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-09-27 16:58:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 16:57:23 +0200, Bydlę napisał(a):

    > I na koniec: dla sądu dowodem jest wszystko to, co sąd postanowi uznać
    > za dowód.

    No i tu się zasadza cały wic.
    --
    XL

  • 14. Data: 2011-09-28 05:59:26
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Szukaj dalej.
    >
    > Podpowiedź: a na notowanie w notesiku też potrzebujesz zgody?

    Przepraszam za głupie pytanie.
    Ponoć w Polsce to co nie jest zabronione jest dozwolone.
    Czyli jeśli nie ma zakazu notowania, to z automatu mam zgodę.
    Czy dobrze rozumuję? Bo ja głąb prawniczy jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 15. Data: 2011-09-28 07:02:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 07:59, Tapatik pisze:

    > Przepraszam za głupie pytanie.
    > Ponoć w Polsce to co nie jest zabronione jest dozwolone.
    > Czyli jeśli nie ma zakazu notowania, to z automatu mam zgodę.
    > Czy dobrze rozumuję? Bo ja głąb prawniczy jestem.

    Bardzo dobrze :)

  • 16. Data: 2011-09-28 07:18:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:02:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bardzo dobrze

    Aczkolwiek tylko w relacjach prywatnych. Bo już urząd-człowiek (i w sumie
    człowiek-urząd też) to jest inaczej.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2011-09-28 07:37:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 09:18, Olgierd pisze:

    > Aczkolwiek tylko w relacjach prywatnych. Bo już urząd-człowiek (i w sumie
    > człowiek-urząd też) to jest inaczej.

    Urząd->człowiek - rozumiem.

    A w drugą stronę? Co masz na myśli?

  • 18. Data: 2011-09-28 07:39:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:37:09 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Urząd->człowiek - rozumiem.
    >
    > A w drugą stronę? Co masz na myśli?

    Bo w zasadzie nie możesz się domagać jakiejkolwiek czynności, chyba że
    ubierzesz to w szaty wniosku, petycji, skargi. Ale bez podstawy prawnej
    nie uzyskasz satysfakcjonującego Cię rezultatu.

  • 19. Data: 2011-09-28 07:50:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 09:39, Olgierd pisze:

    > Bo w zasadzie nie możesz się domagać jakiejkolwiek czynności, chyba że

    Ależ domagać się mogę!

    > ubierzesz to w szaty wniosku, petycji, skargi. Ale bez podstawy prawnej
    > nie uzyskasz satysfakcjonującego Cię rezultatu.

    No właśnie - mogę się domagać, ale urząd może mnie odesłać na drzewo,
    jak nie mam podstawy domagania się.

  • 20. Data: 2011-09-28 08:13:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:50:04 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ależ domagać się mogę!

    > No właśnie - mogę się domagać, ale urząd może mnie odesłać na drzewo,
    > jak nie mam podstawy domagania się.

    No tak, jeśli prawidłową odpowiedzią na pytanie "czy można zmienić świat
    bijąc głową w mur?" jest "można! a nawet trzeba!" -- to jasne :)