  • 1. Data: 2006-04-12 09:19:37
    Temat: rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania
    Od: Basia S.<s...@o...pl>

    Rok temu wprowadziłam się do mieszkania komunalnego, powstałego na miejscu
    dawnego przedszkola i żłobka. Jest to budynek dwukondygnacyjny(jest to bardzo
    istotne!).Zarządca i Urząd Miasta dokonali podziału pomieszczeń. Wszelkie prace
    adaptacyjne wykonywali lokatorzy. Ostatecznie w pierwszej kolejności zasiedlone
    zostało piętro. Parter pozostał pusty na ponad rok. A problem mój dotyczy
    rozliczenia kosztów ogrzewania. Otórz zarządca zażądał od mieszkańców zap[łaty
    za ogrzewanie pustych pomieszczeń na parterze budynku. Czy miał do tego
    prawo?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-12 10:00:31
    Temat: Re: rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Basia S.<s...@o...pl> napisał:

    > Czy miał do tego prawo?
    Oczywiście, że nie. Dobrze, że nie zażądał zapłaty czynszu, za gaz,
    energię... i telefon ;-)

    --
    Artur Golański