  • 11. Data: 2007-07-24 11:21:39
    Temat: Re: rewizje w sadach - podstawa prawna
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 12:23:59 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ta z tym nieszczęsnym nabojem? Owszem - zresztą chyba już o tym pisałem:
    > sędzia zgodziła się z moim wnioskiem i mało nie wybuchając śmiechem
    > orzekła bezwarunkowe umorzenie

    Ze względu na BCP?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2007-07-24 11:47:58
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-07-24 03:14, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > W odpowiedzi na post z Mon, 23 Jul 2007 08:16:04 +0200, od Buster :

    > Tak, to prawda, teren ambasady jest wyłączony spod prawa polskiego,
    > eksterytorialny.

    Teren ambasady nie jest eksterytorialny. Bardzo ładnie opisuje
    (wskazując literaturę) artykuł w polskiej Wikipedii
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Eksterytorialno%C5%9B%C
    4%87
    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 13. Data: 2007-07-24 21:50:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Ze względu na BCP?

    Ze względu na brak szkodliwości społecznej mojego czynu ORAZ wysoką
    szkodliwość społeczną skazania za taki "czyn".