  • Data: 2002-05-13 13:24:53
    Temat: rekojmia w kwestii zwierzat
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wiem, ze to moze zabrzmi cynicznie, ale jak sie JUZ dowiedzialem,
    skelp, w ktorym kupilem swojego kochanego krolika nie nalezy do
    najlepszych (anna-zoo w gal. mokotow - NIE POLECAM). Otoz po 3
    tygodniach od kupna moj kroili zachorowal (najprawdopodobniej wirus
    pochodzil od matki), musialem go niestety uspic ;(((. Pytanie jest
    nastepujace w swiadectwie mam napisane, ze krolik jest wolny od
    jakichkolwiek chorob, i pochodzi z dobrej, zdrowej hodowli etc.

    Czy moge powolac sie na prawo, by mi zrekompensowali strate (wiem, ze
    krolik nie zmartwychwstanie) ale to przynajmniej moze daloby do
    myslenia wlascicielom sklepu - co oni sprzedaja...

    Zreszta wiek krolika nie pozwalal na jego sprzedanie - byl zbyt szybko
    odsuniety od matki.

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl