  • Data: 2006-01-12 13:51:02
    Temat: rejestracja audiowizualna czyli nagrywanie - bez zgody
    Od: "ben" <h...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    jesli ktos mnie rejestruje, obojetnie czym, obojetnie czy wizje czy dzwiek,
    chociazby telefonem komorkowym, i jesli ja nie wyrazam na to zgody, to jest
    to zgodne z prawem? Z tego co wiem, nie - jakis paragraf na to?
    A jesli to odbywa sie na lekcji w szkole, to czy np. nauczyciel moze zadac
    od ucznia/ucznia z rodzicem, by po zaistnieniu takiego faktu, usunal to z
    pamieci telefonu (a moze na moich oczach)?
    Czy jezeli takie cos zostanie opublikowane, zostaje naruszone prawo?
    pozdr
    ben