eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawor-ek telefoniczny › r-ek telefoniczny
  • Data: 2004-03-02 11:37:51
    Temat: r-ek telefoniczny
    Od: Mo <l...@g...SMIEC!.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Witam,
    zaglądam tu do Was mając nadzieję, że ktoś podrzuci mi jakąs podstawę
    prawną do reklamacji. Mianowicie operator naliczył sobie na r-ku za
    styczeń koszt połączenia wykonanego w poprzednim okresie rozliczeniowym.
    Ogólnie nie ma problemu, w końcu za połączenia się płaci prędzej czy
    później, z tym że w swiom okresie rozliczeniowym ta rozmowa mieściła się
    w limicie darmowych minut, natomiast przeniesiona do cyklu następnego
    juz mi ten limit wyczerpuje i ja muszę za to zapłacić. Na razie staneło
    na tym, że w cenniku jest zastrzeżone, że rozmowy mogą być rozliczane w
    następnym cyklu i że uniknięcie tego w przyszłości jest niemożliwe. Ale
    czy oni nie moga wziąć pod uwagę tych nieprzechodnich darmowych minut???
    W tym momencie to już jest nieuczciwe!

    Czy jest jakiś artykuł prawny, pod który można by to podciągnąć jako
    działanie na szkodę klienta? Dzięki serdeczne za poradę!

    --

    Pozdrawiam
    M.

    cross-post na pl.misc.telefonia.gsm
    --
    "Nasze namiętności często stają się naszym nieszczęściem." (Zygmunt Freud)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1