  • 1. Data: 2009-11-27 22:52:43
    Temat: proszę o wyjaśnie takiego zwrotu
    Od: "ola" <o...@g...com>

    witam,

    napisałam (i już niestety zlożyłam) sprzeciw bazując na wzorze znalezionym w
    sieci i mam watpliwości odnośnie jednego sformułowania. w rubryce 'żądanie
    zwrotu kosztów procesu' wpisałam 'pozwany wnosi o zasądzenie na jego rzecz
    kosztów procesu oraz kosztów zastepstwa procesowego według norm
    przypisanych'.
    nie wiem czy nie strzeliłam babola. kto będzie pokrywał koszty sądowe w
    takim przypadku?

    Ola

  • 2. Data: 2009-11-27 22:55:05
    Temat: Re: proszę o wyjaśnie takiego zwrotu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ola pisze:
> [...]
    > rubryce 'żądanie zwrotu kosztów procesu' wpisałam 'pozwany wnosi o
    > zasądzenie na jego rzecz kosztów procesu oraz kosztów zastepstwa

    Może być.

    > nie wiem czy nie strzeliłam babola. kto będzie pokrywał koszty sądowe w
    > takim przypadku?

    Przegrany.

    --
    Liwiusz