  • 11. Data: 2005-11-20 22:36:22
    Temat: Re: prokuratura - jak długo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name>
    napisał w
    wiadomości news:4380f7e1$1@news.home.net.pl...

    Ale im trzeba zapłacić. U nas też są.

  • 12. Data: 2005-11-20 23:14:49
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 20/11/2005 23:36, Robert Tomasik wrote :
    > Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name>
    > napisał w
    > wiadomości news:4380f7e1$1@news.home.net.pl...
    >
    > Ale im trzeba zapłacić. U nas też są.

    Nie wiedziałem, że LK KWP jak działają na zlecenie Policji to robią za
    darmo. Organom ścigania podległym Ministerstwu Sprawiedliwości LK KWP
    wystawia normalne faktury.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 13. Data: 2005-11-21 23:08:40
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yxy" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > witam,
    > kilka lat temu prokuratura wszczeła postepowanie w sprawie rzekomych
    gróźb
    > telefonicznych z telefonu który należał do mnie,
    > sprawa ciągle "wisi" w prokuraturze
    > co mogę w tym stanie rzeczy zrobić - napisać pismo do prokuratury o
    > zamknięcie śledztwa?
    > ile wogóle taka sytuacja może trwać bez rozstrzygnięcia?

    W jakim charakterze występowałeś w tej sprawie? Jeśli świadka, to możesz
    nic nawet nie wiedzieć. Być może ustalono sprawcę, ale nie przebywa on
    np w miejscu zamieszkania i wiadomo w ogóle gdzie przebywa. Spreawa
    mogła zostać zawieszona z uwagi na niemożność ustalenia miejsca pobytu
    podejrzanego. O zawieszeniu postępowania nie informuje się świadków,a
    jedynie pokrzywdzonego. Sprawa może więc być zawiedszona nawet
    kilka/kilkanaście lat aż do czasu jej przedawnienia. Z tego co piszesz,
    to raczej nie byłeś podejrzanym, więc raczej ma miejsce taka kolej
    rzeczy jak opisałem.
    Sprawa mogła również zakończyć się umorzeniem, o czym jako świadek nie
    zostaniesz poinformowany.

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 14. Data: 2005-11-22 08:08:19
    Od: "x" <s...@g...pl>

    > W jakim charakterze występowałeś w tej sprawie?
    podejrzanego