  • Data: 2004-03-15 16:06:46
    Temat: problem ze spółdzienią mieszkaniową
    Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    spółdzielnia przyznała mi odszkodowanie za zalanie mieszkania. Kwota jednak
    była wg mnie niezadawalająca i napisałam odwolanie. Natomiast władze
    spółdzielni kwotę przyznaną na remont zaksięgoawały bez mojej wiedzy i zgody
    na konto zaległosci czynszowej. Czy takie działanie jest zgodne z prawem?
    Nie wiem czy ma to znaczenie - mieszkanie jest własnościowe.
    Dziekuje za odpowiedź. Pozdrawiam
    Dominika