    From: Anastazy <D...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo, rejestracja samochodu
    Date: Sun, 25 Nov 2007 08:10:50 -0800 (PST)

    Mam pytanie chce zarejestrowac auto na osobe ktora ma wieksze znizki
    niz ja. Jak mam sie ustrzec tego zeby nie zostac wycyckanym. Otoz nie
    moge sie dopisac do dowodu bo nie jestem zameldowany pod tym samym
    adresem. Jest to osoba coprawda zaufana bo prawie rodzina ale
    chcialbym sie jakos ustrzec niechcianych skutkow. Czy jest mozliwosc
    spisania jakies umowy notatrnialnej nie wiem ze tak naprawde to jest
    moje auto bo osoba ta planuje kiedys tam brac rozwod i jak auto bedzie
    na nia zarejestrowane to bedzie sie zaliczalo do wspolnego majatku.
    Prosze jak moge sie zabezpieczyc w takim przypadku