eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo pracy i ubezpieczen społecznych - pismo zmieniające wynagrodzenie za zwolnienie lekarskie › prawo pracy i ubezpieczen społecznych - pismo zmieniające wynagrodzenie za zwolnienie lekarskie
  • Data: 2014-03-31 20:25:00
    Temat: prawo pracy i ubezpieczen społecznych - pismo zmieniające wynagrodzenie za zwolnienie lekarskie
    Od: drozdziak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Słuchajcie
    Do mojej żony, nauczycielki przyszło pismo z wydziału finansowania oświaty.
    Link do pisma http://drozdziak75.wrzuta.pl/obraz/aHuXmPDI7Ov/pismo
    _z_dbfo

    Pismo przyszło bo coś tam kontrolowali u siebie i wyszło z tego im to, że źle
    naliczali wynagrodzenie żonie, która przebywała na zwolnieniu lekarskim (ciążowym).
    Nie byliśmy niczego świadomi, do momentu telefonu, że to źle naliczali.

    Moje pytanie jest takie, czy faktycznie jeden dzień przebywania na zwolnieniu
    lekarskim rzutuje na wynagrodzenie przez cały okres przebywania na zwolnieniu
    ciążowym? (dodatkowo minęły 3 miesiące i dwa dni... więc ponad 3 mies)
    dodatkowo zostaje przez to obniżony cały zasiłek macierzyński??

    Bo to, że chcą to potrącać z przyszłej pensji to chyba tylko do sądu się nadaje..

    Bardzo Was proszę o opinię w tej sprawie.
    Przepis, coś czym będę się mógł podpierać w odpowiedzi na to pismo

    szlag mnie kurde trafia, a jeszcze żona ma rodzić za tydzień ...
    pozdrawiam
    Robert