  • Data: 2002-10-30 10:01:18
    Temat: prawo autorskie - pytanie
    Od: "Bartosz Oziębło" <b...@s...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taka sytuacje i nie wiem co mam zrobic lub co moglbym zrobic :)
    Moj byly szef wydal CD z zestawem roznych programow w pewnym wydawnictwie.
    Jednen z tych programow jest mojego autorstwa (stworzylem go w czasie pracy
    i na polecenie szefa). Nie mialbym nic przeciwko tej publikacji gdyby nie
    odbylo sie to bez mojej wiedzy i po usunieciu z programu wszelkich
    informacji o mnie. Stad
    pytanie czy kierownik dla ktorego wczesniej pracowalem mogl cos takiego
    zrobic ? (dodam ze pracuje nadal w tej samej firmie ale u innego kierownika,
    w umowie o prace nie bylo nic wspomniane o zrzeczeniu sie przez mnie z praw
    osobistych i majatkowych).