  • 1. Data: 2010-01-18 00:14:12
    Temat: [prasówka] Prokurator chciał 15 milionówdolarówłapówki
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2112792,12,prokurator_chci
    al_15_milionow_dolarow_lapowki,item.html

    Prokurator chciał 15 milionów dolarów łapówki. Rzecz w Rosji. Morałem jest
    jednak nie stwierdzenie "na szczęście nie u nas" a pytanie ile wymuszają u nas.
    Jakoś nie jestem na tyle naiwny, by ślepo wierzyć, że nie wymuszają. Po
    tysiącach spraw nagłych, bezpodstawnych i wielkich kłopotów różnych
    przedsiębiorców w stosunku do szeroko pojętej władzy stosuję domniemanie winy.
    Jako i ona zastosowała tysiące razy.

    btw, jakoś na grupie nie zauważyłem tematu niespodziewanej śmierci świadka w
    sprawie śmierci Papały. Żirajewskiemu zeszło się nagle z przyczyn zdrowotnych
    spowodowanych złożonymi zeznaniami. Czyli kabaretu ścigania młokosów za gram
    marychy i płytkę z Windowsem będzie ciąg dalszy gdy w tym czasie przez dekadę
    policja nie jest w stanie rozwikłać absolutnie priorytetowych spraw. By żyło się
    lepiej w PRL-bis.

    mi

  • 2. Data: 2010-01-18 09:58:59
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-01-18 01:14, mi pisze:
    > przez dekadę
    > policja nie jest w stanie rozwikłać absolutnie priorytetowych spraw. By żyło się
    > lepiej w PRL-bis.

    To znaczy do którego rządu z ostatniej dekady masz pretensje o PRL bis?

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 3. Data: 2010-01-18 13:08:00
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > To znaczy do którego rządu z ostatniej dekady masz pretensje o PRL bis?

    Czołówkę otwierają takie tuzy neo-komunizmu jak Mazowiecki czy Tusk. Pierwszy
    zastopował większość przemian (jak reformy wolnorynkowe czy dekomunizacja), gdy
    był do tego bardzo dobry okres. Drugi podaje się za liberała gdy jest zwykłym
    socjalistą-populistą, nie zrobił nic z obietnic liberalizacji a do tego
    restauruje neo-PRL-owski porządek. Casus Mąki pokazał jakie są stosunki
    decyzyjne w PRL-bis.

    mi

  • 4. Data: 2010-01-18 18:53:19
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-01-18 14:08, mi pisze:

    > Czołówkę otwierają takie tuzy neo-komunizmu jak Mazowiecki czy Tusk. Pierwszy
    > zastopował większość przemian (jak reformy wolnorynkowe

    Aha - to mi wystarczy

  • 5. Data: 2010-01-18 19:59:27
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    mi <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > a pytanie ile wymuszają u nas.

    To bardzo prosto policzyć.
    Pomnóz wszystkie łapówki, które wręczyłeś wszystkim prokuratorom w ciągu
    ostatniego roku, przez ilość prokuratorów w Polsce (ok. 5000) i ilość
    dorosłych obywateli kraju (ok. 26 mln).

    Jakbyś miał problem z liczeniem - 0x5000x26000000=0

  • 6. Data: 2010-01-18 21:04:06
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Jakbyś miał problem z liczeniem - 0x5000x26000000=0

    http://www.wprost.pl/ar/?O=104973
    Podstępny warszawski prokurator Wojciech N. zniszczył taką piękną koncepcję. A
    miało być tak pięknie.

    mi

  • 7. Data: 2010-01-18 22:27:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mi napisał(a) :

    > http://www.wprost.pl/ar/?O=104973
    > Podstępny warszawski prokurator Wojciech N. zniszczył taką piękną koncepcję. A
    > miało być tak pięknie.

    Jak bardzo dochodowy trzeba mieć lewy biznes, żeby opłacało się
    wręczyć 500 000 zł łapówki za nieuchylenie immunitetu?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 8. Data: 2010-01-20 17:07:36
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Bo ci, co zaczęli o tym pisać dostali zawałów już nad klawiaturą, proste?
    JaC

    -----