  • 31. Data: 2003-11-28 11:08:03
    Temat: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Od: "Krzys" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bq77jr$46b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    | Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    |
    | Dobre pytanie. Nie wiem tylko, jaka jest podstawa prawna wynajmu pokoju w
    | akademiku i jakie są jej warunki, a to może być kluczownym elementem
    | układanki.
    |
    | Jednak nie zmienia to faktu, że nikt nie może stosować takich metod w
    | stosunku do naszych domów. To że w internecie krążą piraci nie uzasadnia
    | przeszukiwania mieszkań wszystkich użytkowników internetu na świecie, tym
    | bardziej bez nakazu rewizji.
    | To już czysty Orwell.

    A jesli w miedzy czasie jest u mnie kumpel
    z notebok-iem o tez moga sie do niego przykleic?
    czy tez moze swobodnie sobie wyjsc...

  • 32. Data: 2003-11-28 14:33:46
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Krzys" <w...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:3fc72e27@news.home.net.pl...
    > A jesli w miedzy czasie jest u mnie kumpel
    > z notebok-iem o tez moga sie do niego przykleic?
    > czy tez moze swobodnie sobie wyjsc...

    Obowiązkiem policji w czasie przeszukania jest zabezpieczenie wszelkich
    dowodów. Moim zdaniem tego notebooka taż powinni zatrzymać do sprawdzenia. W
    końcu nie ma pewności czy ten kolega nie kłamie mówiąc, że to jego sprzęt i
    czy nie próbuje wynosić w ten sposób dowodów.

    To trochę tak, jakbyś odwiedził kolegę - złodzieja zamochodów w jego
    "dziupli" swoim nowym mercedesem i trafiłbyś na policyjny nalot. Na pewno
    zatrzymaliby twoje auto żeby sprawdzić czy nie było kradzione.

    Pzdr

    A.

  • 33. Data: 2003-11-28 15:21:24
    Od: "Krzys" <x...@p...pl>

> [...]
    > "dziupli" swoim nowym mercedesem i trafiłbyś na policyjny nalot. Na pewno
    > zatrzymaliby twoje auto żeby sprawdzić czy nie było kradzione.

    byc moze, tyle ze poza nalepka windows
    nie moze on z marszu udowodnic legalnosci posiadanego
    w nim softu, nie sadzisz?

  • 34. Data: 2003-11-28 17:58:55
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Krzys" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > byc moze, tyle ze poza nalepka windows
    > nie moze on z marszu udowodnic legalnosci posiadanego
    > w nim softu, nie sadzisz?

    Nikt nie twierdzi że zrobią to od razu. Prawdopodobnie zabezpieczą notebooka
    jako jeden z dowodów w sprawie i sprawdzą u siebie razem z innymi.

    Pzdr

    A.

  • 35. Data: 2003-11-28 18:09:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    poscigu za
    > przestępcą, ale mnie nie interesuje ot taki przypadek powiedzmy że:
    > Dwóch funkcjonariuszy Policji powiedzmy zakłada się że u Kowalskiego coś
    > znajdą więc idą go odwiedzić legitymuja się no i wedle tego musimy ich
    > wpuscić chociazby nie mieli nawet nakazu na legitymacje tak ?
    > Czyli w ten posób mogą sobie powiedzmy zorbić masowa rewizję na całym
    > osiedlu bez uzasadnienia, to po co sa nakazy skoro można bez nakazu ?
    >
    > Chyba ze przeoczylismy fakty wejścia na posesje a dokonanie rewizji może

    Zachowanie opisane przez Ciebie jest jak najbardziej do zrealizowania w
    praktyce. Tylko, że jeśli zakład przegrają, to czeka ich nie tylko
    wydalenie ze służby, ale i więzienie. trochę wysoka stawka, by to robić
    dla samej grandy.

    > Mojego wójka goniła policja wjechał na swoja posesje zamknął brame
    spuścił
    > psy i gówno mu mogli zorbić jak by weszli to by naruszyli jego własnośc
    > prywatną.
    > Nic mu nie mogli zorbić bo nie mili nakazu
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > I nie było z tego jakichkolwiek konsekwencji, bo gonili sobie go od
    > widzimisie nic na niego nie mieli. Po prostu sobie zabawe zrobili. Chyba
    > kazdy wie że władza często uderza do głowy.

    Co to znaczy gonili? Jeśli dali mu znak do zatrzymania i się nie
    zatrzymał, to samym tym popełnił wykroczenie, a więc już mieli na niego
    wiele. Zresztą w tym wypadku przeszukanie na tzw. szmatę jest jak
    najbardziej uzasadnione, bo można podejrzewać, że popełniał przestępstwo
    (np. narkotyki, alkohol bez akcyzy, był pijany). Natomiast jeśli oni tylko
    po prostu szybko jechali po tej samej trasie co on, to faktycznie niewiele
    mu mogą zrobić.

  • 36. Data: 2003-11-28 19:01:07
    Od: "Krzys" <x...@p...pl>

> [...]
    notebooka
    > jako jeden z dowodów w sprawie i sprawdzą u siebie razem z innymi.

    NO TO FAJNIE
    koles majac firme bedzie uziemiony
    na conajmniej miesiac gdyz pojawil sie
    w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie
    to juz jest przegiecie.. buuuu

  • 37. Data: 2003-11-28 19:27:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Leszku w przypadku twojego chorego toku rozumowania powiedz mi w takim
    razie jaka sprawa
    > według jest "sprawą cirerpiącą zwłoki" ?

    Netykieta się kłania.

    Leszek

  • 38. Data: 2003-11-28 20:11:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > zatrzymał, to samym tym popełnił wykroczenie, a więc już mieli na niego
    > wiele. Zresztą w tym wypadku przeszukanie na tzw. szmatę jest jak

    Napisałem o tym już wczoraj.

    Pozdr
    Leszek

  • 39. Data: 2003-11-29 00:36:46
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

> [...]
    > po prostu szybko jechali po tej samej trasie co on, to faktycznie niewiele

    Po prostu wujek jechał autem a policjant w cywilu jak to na wiosce kazdy się zna
    wiadomo
    wiec wiedział że to policjant machnął mu ręką przez okienko że ma zjechać.
    Wujek go olał i pojechał se do domu a on za nim.
    Ot całe zajscie a dalej jak w opisie.

    PS: morął by taki ze potem czatowali na niego na kazdej rogatce więc ciec ko mu było
    jechać nawet rowerem po melku do sklepu ;)

  • 40. Data: 2003-11-29 00:39:42
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    > razie jaka sprawa
    >
    > Netykieta się kłania.
    >
    > Leszek

    A co ma netykieta do "sprawy cierpiącej zwłoki"?