  • 231. Data: 2018-03-09 14:56:39
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p7u0s1$99t$...@n...news.atman.pl...
    >Regulamin musztry jest aktem żadnego rzędu względem ustawy.

    " zaś osoby w umundurowaniu obejmującym nakrycie głowy, niebędące w
    zorganizowanej grupie - oddają honory przez salutowanie.

    2. Przepisy wydane na podstawie ustawy określają zachowanie się osób w
    umundurowaniu, występujących w zorganizowanej grupie"

    Imo - sily policyjne to bedzie zorganizowana grupa, wiec inne przepisy
    :-)

    >Już ci pisałem, że kulsonie tłumaczenia, ze to nie był hymn tylko
    >wybryk chuligański byłyby śmieszne, gdyby to był głupawy dowcip o
    >milicjantach. Problem w tym, że to sie dzieje na żywo.

    Bo ciagle cos piszesz o hymnie.
    A ja pisze o nierozpoznawalnym spiewie :-)

    Tylko jak potem ukarac za naruszenie powagi hymnu ... wiem, na
    podstawie zeznan rzekomych poszkodowanych.
    Oni zeznaja, ze spiewali hymn, policjanci ze tak strasznie falszowali,
    ze nie mozna bylo poznac, i juz mamy podstawe do oskarzenia :-)

    P.S. Wolno sprzedawac plyte/kasete z hymnem ? Nuty ? Spiewnik ?
    Podrecznik do muzyki ?
    Wychodzi mi na to, ze nie :-)

    J.

  • 232. Data: 2018-03-09 15:11:32
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.03.2018 o 01:21, T...@s...in.the.world pisze:

    > Owszem, swiadczy.
    > Chcesz powiedziec, ze sfalszowali wypowiedz rzecznik Policji?
    > Albo ta prawniczka to nieprawdziwa prawniczka?

    Uściślę: artykuł w szmatławcu to za mało żeby napisać że polegli w mediach.

    p. m.

  • 233. Data: 2018-03-09 16:14:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2018 o 14:56, J.F. pisze:

> [...]
    > umundurowaniu, występujących w zorganizowanej grupie"
    >
    > Imo - sily policyjne to bedzie zorganizowana grupa, wiec inne przepisy :-)

    Z tymże te przepisy to nie regulamin musztry tylko rozporządzenie
    prezydenta. Nie udało mi się znaleźć, ale nie może (nie powinno w
    zasadzie) być sprzeczne z ustawą. Więc może określać szczegóły,
    natomiast jak hymn jest wykonywany to z mocy ustawy należy się szacunek.

    Aczkolwiek jesteś bliżej wyjaśnienia niż zawododowy policjant, który
    twierdzi, ze jest cienka granica między wykonywaniem hymnu a wybrykiem
    chuligańskim;)
    Shrek

  • 234. Data: 2018-03-09 16:22:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-09 o 16:14, Shrek pisze:
    > Więc może określać szczegóły, natomiast jak hymn jest wykonywany to z
    > mocy ustawy należy się szacunek.

    Nie widzisz absurdu w swojej argumentacji? Ścigają złodzieja, ten
    puszcza hymn, i mają stawać?

    --
    Liwiusz

  • 235. Data: 2018-03-09 16:24:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2018 o 16:22, Liwiusz pisze:

    > Nie widzisz absurdu w swojej argumentacji? Ścigają złodzieja, ten
    > puszcza hymn, i mają stawać?

    Przecież napisałem, że nie wymagam zeby stali na baczność napierdalając
    się z demonstrantami.

    Shrek

  • 236. Data: 2018-03-09 18:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Z tymże te przepisy to nie regulamin musztry tylko rozporządzenie
    >prezydenta. Nie udało mi się znaleźć, ale nie może (nie powinno w

    prezydent ma regulowac Policje ?

    >zasadzie) być sprzeczne z ustawą. Więc może określać szczegóły,
    >natomiast jak hymn jest wykonywany to z mocy ustawy należy się
    >szacunek.

    szacunek tak, ale salutowania ustawa juz nie wymusza.

    >Aczkolwiek jesteś bliżej wyjaśnienia niż zawododowy policjant, który
    >twierdzi, ze jest cienka granica między wykonywaniem hymnu a
    >wybrykiem chuligańskim;)

    No coz, dziwne byloby, gdyby policjant musial stac na bacznosc,
    zamiast lapac zlodzieja.
    Widac nawet wsrod policjantow zdrowy rozsadek wygrywa z glupia litera
    prawa :-)

    Odpowiednich przepisow wykonawczych sejmowy serwer nie zna ... ale nie
    wymagasz chyba, aby policyjna czy wojskowa orkiestra wykonywala hymn z
    jedna reka przy daszku czapki ? :-)

    J.

  • 237. Data: 2018-03-09 18:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2018 o 18:05, J.F. pisze:

    > prezydent ma regulowac Policje ?

    A czemu nie? Skoro ustawa mówi, że coś reguluje rozporządzenie
    prezydenta, to prezydenta a nie komendanta powiatowego.

    > szacunek tak, ale salutowania ustawa juz nie wymusza.

    Wywalenie na spocznij ciężko określić szacunkiem. Szkoda że spacerowicze
    wykazują więcej szacunku dla hymnu niż policjanci.

    > No coz, dziwne byloby, gdyby policjant musial stac na bacznosc, zamiast
    > lapac zlodzieja.

    A to oni poszli złodziei łapać czy demonstację zabezpieczać?

    Shrek

  • 238. Data: 2018-03-09 21:36:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-03-18 o 01:37, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale gdzie konkretnie zabiera

    Do ręki

    > i w jakim sensie go sprawdza??

    W sensie wpisania odpowiednich danych do odpowiednich systemów.

  • 239. Data: 2018-03-09 22:57:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-03-18 o 01:17, T...@s...in.the.world pisze:

    > Sam wczesniej potwierdziles ze rowerzysci sa z gruntu bardziej
    > podejrzani niz inne grupy.

    Weź i pokaż palcem, gdziem to napisał :-) Czemu wymyślasz jakieś bzdury
    i jeszcze każesz mi je uzasadniać. Napisałem o dwóch w nocy jeżdżących
    rowerzystach, co włamania robili. Napisałem, czemu szereg przestępców
    preferuje rower.

    > Wiec jeszcze raz pytam: z czego to wynika?

    Ja też Cie o to pytam.

    > Sa jakies policyjne statystyki ktore mowia ze wsrod cyklistow czesciej
    > zdarzaja sie krymininalisci?

    Nie wiem.

  • 240. Data: 2018-03-10 01:59:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-09, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie widzisz absurdu w swojej argumentacji? Ścigają złodzieja, ten
    > puszcza hymn, i mają stawać?

    Stan wyższej konieczności?

    --
    Marcin